Magyar nyelvű prezentációkészítő a Google-tól
A Google új, prezentációkezelő eszközzel bővítette Google Alkalmazások néven ismert kommunikációs és együttműködést segítő programcsomagját, hogy ezzel is segítse a cégek, oktatási intézmények és egyéb szervezetek munkáját.
Az angol nyelven 2006. augusztusában, magyarul pedig mindössze két hete bemutatott Google Alkalmazások révén mind az egyéni felhasználók, mind az intézmények vagy cégek a saját domain-nevük alatt használhatják a Google kommunikációs és együttműködést támogató megoldásait, azaz a Gmail levelezőprogramot, a Google Dokumentumok szövegszerkesztőt és táblázatkezelőt, a saját kezdőoldalt, valamint a Google Calendar naptár- és a Google Talk csevegőprogramot (utóbbi két szolgáltatás jelenleg még angol nyelvű).
Az Alkalmazások csomag részeként a Google Dokumentumok eddig is kiválóan alkalmas volt szöveges dokumentumok és táblázatok böngészőben való elkészítésére és a másokkal való közös munkára, mától kezdve azonban előadások és prezentációk valós idejű szerkesztésére, tárolására és megosztására is képes.
“A Google Alkalmazások kiegészítése a Google Dokumentumok prezentációs eszközével, valamint más, a jövőben várható újdonságokkal jól mutatja, hogy milyen eltökélten és gyorsan dolgozunk azon, hogy minél jobb szolgáltatást nyújtsunk felhasználóinknak," mondta Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselője. "Nagyon fontosnak tarjuk, hogy termékeink az egész világon érthetők és elérhetők legyenek, hiszen az internet-felhasználók 65%-a nem beszél angolul. Külön öröm számomra, hogy a Google prezentációkészítő eszköze magyar nyelven a világpremierrel egyszerre, a mai napon jelenik meg."
További információ a magyar nyelvű Google Alkalmazásokról:
http://www.google.com/a/?hl=hu
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.