Albacomp: új szervizpartneri kapcsolat és centralizált szervizhálózat
Az Albacomp 2007 szeptemberében a világ egyik legnagyobb laptopgyártójává vált MSI-vel kötött megállapodást a Magyarországon értékesített notebookok szervizelési feladatainak ellátására. Emellett a vállalat 2007 őszétől új alapokra helyezett, gyors és megbízható központosított szervizrendszerrel szolgálja ki ügyfeleit. Az Albacomp jelenleg három nemzetközi vállalat, az MSI mellett a Fujitsu-Siemens és az NSE Hungária Kft. alvállalkozója, így az ASUS notebookok és PDA-k szervizelését az NSE Hungária Kft. megbízásából végzi.
A vállalat szerviztevékenységének megújítása jegyében az elmúlt hónapokban centralizálta saját notebook-szervizrendszerét, amelynek eredményeképpen az országos szervizhálózat pontjai a jövőben felvevőhelyként működnek tovább, a javítási tevékenységre pedig a cég székesfehérvári szervizében kerül sor. A nemzetközi modellnek megfelelő felépítéssel az Albacomp gyorsabb, pontosabb és alacsonyabb költségekkel járó szolgáltatást nyújthat ügyfeleinek a jövőben.
A jól működő szervizrendszernek köszönhetően talált új magyarországi partnerére az MSI is, a vállalat a garanciális notebookok szervizelésével bízta meg az Albacompot.
Korábban, 2006 augusztusában az NSE Service Grouppal kötött szerződést az Albacomp, amely révén az ASUS notebookok és pda-k kizárólagos magyarországi szervizszolgáltatójává vált, így egyaránt ellátja a garanciális és garancián túli javításokat is.
A szervizpartnerség terén a legrégebbi együttműködés a Fujitsu-Siemenshez kötődik, a partneri kapcsolat a SZÜV-vel 1995-ben megkötött szerződésre nyúlik vissza. Az Albacomp a Fujitsu-Siemens notebookok javítását és szervizelését jelenleg egy budapesti központból látja el, emellett garanciális és garancia utáni szolgáltatásokat is végez. Az Albacomp a Fujitsu-Siemens négy magyarországi minősített szervizpartnereinek egyike, amely alapján bármely magyarországi viszonteladó által értékesített notebook javítását vállalja. Ezzel a széles körű szervizszolgáltatási tevékenységgel az Albacomp havonta több száz Fujitsu-Siemens laptopot javít.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.