Mindent lehet a neten! Legfőképpen pénzt keresni!
Lezárult az Internet Hungary 2007 konferencia keretében meghirdetett Magyarországon eddig nem alkalmazott, de működő internetes üzleti modellek pályázata. A "nyereségvágyból elkövetett online tevékenységek" prezentációi mellett 20 előadás, 10 fórum és több workshop várja a digitális jövő iránt érdeklődőket Tihanyban 2007. október 16-17-én. A konferencián szó lesz többek között a web2 magyarországi helyzetéről, illetve egy külön alkonferencia, a Mobil Hungary foglalkozik a rohamosan terjedő mobilinternettel.
Öt pályamű versenyezhet a Magyarországon eddig nem alkalmazott, de működő internetes üzleti modellek pályázaton, a pályaművek címe szerint: E-Aerobic- edzés online; Kvíz közösségi alapon; Reklámzaj.hu; nemecsek.hu és a Tervbörze. A szervezők olyan üzleti és/vagy kereskedelmi site-okat, internetes alkalmazásokat keresnek, amelyek eredeti ötletet tartalmaznak vagy valahol a nagyvilágban már léteznek - sőt: vélhetően nyereséget is hoznak -, de Magyarországon még nem jelentek meg. Az október 16-i versenyen egy-egy ilyen site-ot, szolgáltatást kell röviden bemutatniuk a döntőbe jutottaknak, kitérve a magyarországi piaci bevezetés lehetőségére is.
Vélhetően nagy érdeklődés fogja kísérni a web2-s eszközökről, szolgáltatásokról szóló előadásokat, melyek mind a két napon szóba kerülnek: 16-án az ügynökségek, míg 17-én a felhasználók szempontjából vitatják meg a jelenséget a résztvevők.
Az internet mellett komoly szerepet kapnak a mobilkommunikációhoz kapcsolódó témák is, mint például a sávszélesség-robbanás, illetve mivel töltsük fel a sávszélességet?
A 2007-es Internet Hungary konferencia részleteiről és programjáról többet olvashat a www.mediahungaria.hu weboldalon.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.