Új marketing és kommunikációs igazgató az Ericssonnál
A világvállalat többi leányvállalatához hasonlóan az Ericsson Magyarország kommunikációs igazgatóságának tevékenységében is erőteljesebb hangsúlyt kap a marketing kommunikáció. A változás célja, hogy az új, egységes irányítás összehangolja a vállalat távközlési berendezések, menedzselt szolgáltatások valamint multimédia eszközök üzleti szegmenseinek támogatását. A legfontosabb feladat, hogy a vállalat megőrizze vezető szerepét a telekommunikációs technológia területén, ezen belül növelje szolgáltatásainak szerepét, és új multimédiás eszközök bevezetését valósítsa meg.
A vállalat új marketing és kommunikációs igazgatója Dr. Kántor Sándor (41), aki szeptember végén csatlakozott az Ericsson szervezetéhez. A szakember korábban a MOL társasági kommunikációs igazgató-helyetteseként, a 40 országban jelen lévő cégcsoport üzleti és stratégiai kommunikációjának vezetőjeként dolgozott.
Az új marketing és kommunikációs igazgató magyarországi feladatain túl az Ericsson nyolc országból álló Közép-Kelet Európai csoportjának belső kommunikációját is irányítja.
Dr. Kántor Sándor 41 éves, mérnöki diplomáit a Budapesti Műszaki Egyetemen, MBA diplomáját a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, a Rochester Institute of Technology és a State University of New York kétnyelvű képzésének vállalatmenedzsment és pénzügyi szakirányán szerezte. Karrierjét 1995-ben a Procter and Gamble szakmai külkapcsolati menedzsereként kezdte, majd ügynökségi, gyógyszeripari és energia ipari területen szerzett kommunikációs vezetői tapasztalatokat.
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új vezetőt kap az EIT InnoEnergy
Mikołaj Budzanowski lett az EIT InnoEnergy Közép-Európa új vezérigazgatója. A 2025 januárjában hatályba lépő stratégiai kinevezés célja, hogy a fenntartható energetikai fejlesztések mellett elkötelezett szervezet növelje a szerepét a tiszta technológiák közép-európai elterjesztésében és felgyorsítsa az energetikai átmenetet ebben a régióban.