Eddig egymillió látogató, hétmilllió letöltés az EUtube-on
"Az EUtube sikere csak megerősíti, hogy érdeklődést keltő módon kell kommunikálni, és azon a médián keresztül, amelyet amelyet az emberek szívesen használnak" - nyilatkozta Margot Wallstorm, az Európai Bizottság kommuniációért felelős elnökhelyettese.
Jelenleg 69, rendkívül széles témaválasztékot felmutató videoklip látható a bizottságnak a YouTube videomegosztó oldalán elindított saját csatornáján. A legnépszerűbb, eddig 4 milliónál is több nézőt számláló rövidfilm az európai törvényhozókból vegyes érzelmeket kiváltó "LOVE - Film Lovers Will Love This" (Szerelem - a moziimádók imádni fogják) című, 44 másodperces montázs, amely európai filmek erotikus jeleneteit gyűjtötte össze.
Hasonlóan népszerű volt egy közegészségügyi témájú klip, az "AIDS: Remember me? (AIDS - Ugye nem feledkezel meg rólam?) című, illetve egy olyan felvétel, amely a nyári görögországi erdőtüzek megfékezésére tett erőfeszítéseket mutatja be; ez utóbbira 180 ezren voltak kíváncsiak három hét alatt.
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Az Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány elnyerte a Kyndryl Alapítvány támogatását
A Kyndryl Alapítvány, a Kyndryl filantróp ága bejelentette, hogy a magyarországi Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány egyike annak a hét országból származó 11 nonprofit szervezetnek, amelyek a Kyndryl Alapítvány első támogatási körében adományban részesülnek.