Duplázott a Baidu - megelőzte a Google-t
Az adózott eredmény 182 millió jüan (17 millió euró ) volt, egy évvel korábban 8 millió jüan. Az árbevétel 108 százalékkal 497 millió jüanra (46 millió euróra) nőtt.
Az Egyesült Államok után Kínában használják a legtöbben az internetet, 162 millióan.
A Baidu további növekedésének semmi sem szab határt, még az sem vetette vissza a cég forgalmát, hogy a Kommunista Párt e havi kongresszusának idejére bizonyos oldalakhoz átmenetileg nem lehetett hozzáférni. A vállalat arra számít, hogy a következő negyed évben az árbevétel több mint kétszerese lesz az egy évvel korábbinak.
A társaság a kínai internetpiac 60 százalékát uralja, s ezzel ezen a piacon maga mögé utasította a Google-t ( 24 százalék) és a Yahoo-t (10 százalék).
Kapcsolódó cikkek
- Úgy tűnik, végül a Microsoft ajánlatát fogadja el a Facebook
- Google Gphone: létezik, de nem hardver?
- Egymilliárd fölötti Google-nyereség
- Terrorizmus, szex, viagra - ezt keresik a Google-felhasználók
- Aktiválták a YouTube-szűrőt
- YouTube videók a Google Earth-ön
- Elindult a Google reklámklip-szolgáltatása
- Augusztusi kereső top10: elsöprő Google előny, előretörő Ázsia
- 600 dollár fölött a Google részvényei
- Google alelnök az EMEA régióban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.