Kibővítette kapcsolatát az EDS és az SAP
Az EDS és az SAP stratégiai megállapodással egészítette ki meglévő együttműködését. Ez a megállapodás a két cég között már régóta meglévő, gyümölcsöző kapcsolat kibővítése.
Jelenleg az EDS megközelítőleg 873 ezer felhasználó számára nyújt SAP szolgáltatást. Az EDS az SAP világszintű partnere hosting és HR-szolgáltatások terén is. A kibővített kapcsolatnak köszönhetően az EDS számára is hozzáférhetővé válnak az SAP eszközkészletei, módszertana, tréninganyagai. Mindezt egy exkluzív piacra lépési stratégia foglalja keretbe.
A közösen elfogadott stratégiai terv értelmében az együttműködés a következő negyedévben kiterjed a széles körű képzésre, a toborzásra és eszközfejlesztésre, együttes értékesítési tevékenységre, továbbá regionális értékesítési, szövetségesi és szolgáltatási erőforrásokra, marketingstratégiára és –tervezésre, valamint az értékesítési csatornák közös használatára.
2008 elejére az EDS globálisan egységesíti SAP szaktanácsadási tevékenységét, melyet az eddigi kapcsolat szorosabbra fűzése tesz lehetővé.
Az EDS ezen kívül, az SAP globális partnereivel és az Ecosystem Group-pal közösen, piaci részesedésük növelésére és magas hozzáadott értékű szolgáltatások bevezetésére törekszik.
Az SAP alkalmazásokra az egész világon egyre nagyobb az igény. Ennek kiszolgálását a továbbiakban még sokkal több tanácsadó és rendszerintegrátor látja el. Az EDS és az SAP ezentúl közösen szeretne további alkalmazásokat és szolgáltatásokat biztosítani az EDS meglévő ügyfeleinek. Ezt annál is inkább megteheti, mivel támaszkodhat a már a kiépített infrastruktúrára és biztonsági alkalmazásokra építve.
A magyar ügyfeleket támogató hazai SAP csoport lehetővé teszi az SAP integrált vállalatirányítási rendszert használó ügyfeleknek az alkalmazás folyamatos, zökkenőmentes használatát. A felhasználók az EDS ügyfélkapcsolati központjában jelentik be igényeiket és esetleges problémáikat a rendszer használatával kapcsolatban. Ezeket az SAP támogató csoport szakemberei előre rögzített reakció- és megoldási idővel elemzik, végrehajtják, illetve hárítják el problémát. Az EDS Magyarország munkatársai a napi akadályok leküzdésében is segítenek: az alkalmazás használatának megkönnyítésében, a rendszer optimalizálásában, testre szabásában és továbbfejlesztésében.
Kapcsolódó cikkek
- EDS: nagy lépések, stabil eredmény
- Teljesíti éves előrejelzését a SAP
- Piaci élvonalbeli üzleti intelligencia gyártót vett az SAP
- Építőipari kiegészítő ERP a HostLogic-tól
- Új vezérigazgató az EDS élén
- Az SAP minőségi kiválósági díjjal jutalmazta európai ügyfeleit
- EDS: változás a kommunikációban
- Növekvő licencbevételek a SAP-nál
- Kóka: két év alatt 40 szolgáltató központ jött létre
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél