Oracle: számos bejelentés az OpenWorld konferencia alkalmából
A konferencia vitaindító beszédeit az iparág elismert szaktekintélyei tartják, többek között az AMD, a Dell, a HP, az Intel, a Sun és az Oracle képviseletében. Mind a látogatókat, mind a kiállítókat számos olyan különleges program várja, mint az Oracle Agile PLM, a JD Edwards, az Oracle Develop, az Oracle Hyperion programok, valamint az Oracle PartnerNetwork fórum.
Az Oracle OpenWorld konferencia első napján tett bejelentések közül néhány:
Az Oracle bemutatta az Oracle VM szervervirtualizációs szoftvert, amely nemcsak az Oracle saját termékeit, hanem más szoftvergyártók alkalmazásait is támogatja. Az Oracle VM alacsony költségek mellett jól méretezhető szervervirtualizációt kínál, ráadásul mindezt háromszor hatékonyabban, mint más gyártók hasonló termékei. Az Oracle Database adatbáziskezelő, az Oracle Fusion Middleware köztesszoftvercsalád, az Oracle Alkalmazások és a többi alapvető Oracle termék hivatalosan is együttműködik az Oracle VM-környezettel. Az Oracle prémium színvonalú terméktámogatási rendszere „egyablakos ügyintézést” biztosít az ügyfeleknek, amely a teljes virtualizációs környezetet lefedi, legyen szó akár a Linux operációs rendszerről vagy bármilyen más Oracle termékről. Az Oracle VM nyílt forráskódú kiszolgálószoftvere és integrált, böngésző alapú felügyeleti konzolja együttesen olyan tetszetős és könnyen kezelhető grafikus felületet kínál, amely vállalati szinten teszi lehetővé az x86-os és x86-64 alapú rendszereken futó, virtuálisan összekapcsolt szerverek létrehozását és felügyeletét.
Az Oracle bejelentette három telekommunikációs Folyamatintegrációs Csomagjának piacra dobását, amelyek készre tervezett, fenntartható integrációt biztosítanak az Oracle Siebel ügyfélkapcsolat-kezelési, az Oracle Communications Billing and Revenue Management és az Oracle Pénzügy alkalmazások között. A három megoldás (az Order-to-Bill Integration Pack for Communications, az Agent-Assisted Billing Care Integration Pack for Communications és a Revenue Accounting Integration Pack for Communications) elsődleges célja, hogy a megrendeléstől kezdve a kiszámlázásig, a munkafolyamatok egyszerűsítésével, a telefonos ügyfélszolgálat és a könyvelés hatékonyságának növelésével, valamint a jogszabályi előírások betartatásával segítse a szolgáltatókat.
Az Oracle bejelentette a Software Configuration Manager megoldás legújabb verziójának piacra dobását. Az Oracle Software Configuration Manager kis erőforrás igényű, biztonságos program, amely összegyűjti és összegzi a rendszerkonfigurációs adatokat, így az Oracle magas szinten automatizált, személyre szabott támogatást nyújthat. Egyúttal ez a program képezi a teljesen testre szabott, tudásalapú, magas hozzáadott értékkel rendelkező támogatási rendszer alapjait is.
A vállalat nyilvánosságra hozta az Application Integration Architecture for SAP nevű kezdeményezését. Ezzel az Oracle az alkalmazásintegrációs kínálatát bővíti az Oracle és SAP rendszereket alkalmazó ügyfelek körében, akik így szabványosított módszerrel egységesíthetik vállalati alkalmazásaikat és könnyedén térhetnek át a szolgáltatásorientált architektúrára. A piacvezető Oracle Fusion Middleware SOA Suite programcsomagon alapuló Oracle Application Integration Architecture vállalati üzleti objektumokat és szolgáltatásokat kínál, amelyek segítségével közös üzleti jelentéskörök és adatjellemzők hozhatók létre. Ezek a közös területek alapozzák meg az olyan kulcsfontosságú működési folyamatok alkalmazások közötti integrációját, mint például a rendelésteljesítés, számlázás, új termék bevezetése vagy a főkönyv pénzügyi konszolidációja.
Az Oracle szintén bejelentette, hogy a piaci igények kielégítése érdekében partnerei számára elindítja az Oracle Enterprise Security és GRC nevű kezdeményezést a biztonság és az elszámoltathatóság támogatásának az erősítésére.
Ez a maga nemében szinte egyedülálló nemzetközi kezdeményezés elsősorban a technológiai értékesítőknek és szolgáltatóknak szól. A kezdeményezés célja, hogy a partnerek továbbfejleszthessék egyedi, értéknövelt termékeiket és szolgáltatásaikat, ami ma már elengedhetetlen a vásárlói igények magas színvonalú kielégítéséhez. A program kizárólag az Oracle PartnerNetwork azon tagjai számára érhető el, akik az Oracle biztonsági és szabványmegfelelési megoldásait kiegészítő termékeket vagy szolgáltatásokat kínálnak.
A cég egyben azt is bejelentette, hogy az Oracle-szoftverfejlesztők legfontosabb online erőforrása, az Oracle Technology Network (OTN) több mint egymillió taggal gyarapodott az elmúlt 12 hónapban, így továbbra is ez a világ egyik legnagyobb fejlesztőközössége. A több mint hatmillió tagot számláló OTN számos technikai tartalmat, erőforrást, letölthető szoftvereket, hasznos tanácsokat biztosít, így a felhasználók egy erős és aktív online közösséget alkotnak.
Kapcsolódó cikkek
- Megnyílt a régió első Oracle Partner Akadémiája
- Java-fejlesztőeszközök az Oracle-től
- Részvényenként 21 dollárt kér a BEA
- Oracle Database 11g - Windows-os változat!
- Oracle banki szoftver kisebb pénzintézeteknek is
- A BEA kikosarazta az Oracle-t
- Az Oracle 6,66 milliárd dollárt ígér a BEA Systemsért
- Az Oracle cégvásárlással bővíti GRC-alkalmazáscsomagját
- Új asztali virtualizációs szoftver a Suntól
- Nemzetközi weboldalépítő verseny
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.