Vállalati keresési termékcsalád a Microsoft-tól
A kaliforniai San Jose-ban megrendezett Enterprise Search Summit West elnevezésű rendezvényen a Microsoft bejelentette három tagból álló vállalati keresési termékcsaládját.
A három vállalati keresőből álló Enterprise Search terméksorozatot úgy fejlesztették, hogy könnyedén igazodjon a felhasználók igényeihez, de képes legyen a vállalattal együtt növekedni. A Microsoft vállalati kereső termékcsaládjának legkiemelkedőbb tagjában, az Office SharePoint Server 2007-ben a keresés az üzleti hatékonyság és az infrastruktúra integrált része, amely portálokba, együttműködési és üzleti tartalomkezelési megoldásokba, valamint üzleti intelligencia technológiákba is integrálódni képes.
A spektrum ellenkező oldalán áll az ingyenesen letölthető Microsoft Search Server 2008 Express, amely az installáció egyszerűségét és a könnyű használatot ötvözi a továbbfejlesztett keresési tulajdonságokkal, többek között olyan biztonsági innovációkkal, amelyek lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy nagymennyiségű információhoz jussanak hozzá.
Az infomunkások hetente átlagosan 9,5 órát töltenek keresésekkel, amelyek nem hoznak megfelelő eredményt. Ez minden évben dollármilliókban mérhető veszteséget jelent. A Microsoftnak meggyőződése, hogy vannak olyan vállalati kereső tulajdonságok, amelyeket minden vállalkozásnak használni kell, a cég pedig a Search Server 2008 Express segítségével ingyenesen elérhetővé teszi ezeket.
A Search Server Express fejlesztésekor a Microsoft a Microsoft Office SharePoint Server 2007 beépített és már bizonyított kereső funkcióinak tulajdonságait vette alapul, és egy egyedülálló ingyenes szerver formájában tette elérhetővé. A Search Server Express egyszerűen konfigurálható és adminisztrálható, lehetővé téve az IT szakértők számára, hogy kevesebb mint 30 perc alatt eljussanak a letöltéstől magáig a keresésig. Ezen kívül a Search Server Express nem rendelkezik előre meghatározott dokumentum-limittel, így követni tudja a cégek növekvő igényeit. A felhasználók számára a Search Server Express nagyobb biztonságot és egyszerű hozzáférést szavatol releváns keresési találatokhoz, egy már ismerős webkeresőhöz hasonló felületen.
A sorozat harmadik tagja, a Microsoft Search Server 2008 a Microsoft mennyiségi licenc programjában érhető el. A Search Server Express-ben megtalálható alapjellemzőkön kívül a Search Server jobb listázási képességekkel rendelkezik, és rugalmasabban telepíthető, például az alacsony költségű többszerveres installációnak köszönhetően. Mindkét termék a nagyvállalatok ágazati keresési igényeit és a kis- és középvállalatok kezdeti keresési stratégiáját hivatott kiszolgálni.
A Search Server 2008 Express kiadásra jelölt változata letölthető és értékelhető az alábbi link alatt: http://www.microsoft.com/enterprisesearch.
Kapcsolódó cikkek
- Tovább csökken a papírmunka
- Microsoft-kezdeményezés a látássérültekért
- Keresés Google-val saját oldalunkon
- Channel9 Magyarország: betekintés a Microsoft fejlesztőinek boszorkánykonyhájába
- Virtuális séta a Szépművészeti Múzeumban
- Mobiltelefonos zeneletöltő technológiát venne a Microsoft
- Keddtől piacon az új Microsoft Zune lejátszók
- Nem kér többé ActiveX telepítési engedélyt az Explorer
- A Grepton lett a tudásba legtöbbet invesztáló nagyvállalati Microsoft partner 2007-ben
- Ismét az ABESSE a legkompetensebb Microsoft partner
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.