Egyedülálló B2B portál: BusinessOnline.hu
Nyomtatott formában 1996 őszén jelent meg először a Business Online magazin, majd tíz éven keresztül az üzleti informatika meghatározó folyóirataként foglalt helyet a gazdasági vezetők asztalán - amint erről az Üzleti Döntéshozók Média Analízise is tanúskodik.
A korábbi papírújság B2B jellegét megőrző és továbbvivő BusinessOnline.hu, elődjéhez hasonlóan interfészként kíván beilleszkedni az üzleti informatika beszállítói és fogyasztói közé, kihasználva a felgyorsult időben, a folyamatos update-ben és az olvasói reakciók visszacsatolásában rejlő lehetőségeket.
Ahogyan a régebbi papírújságban is megszokhatták az olvasók, most az online lap is az üzleti informatikai megoldások széles tárházának ismertetésére, összehasonlító táblázatokba rendezett bemutatására vállalkozik. Az egyes rendszerek elemzése mellett az érdeklődő találhat itt szakértői kontaktokat, már megvalósult projektek részletes esettanulmányait, amelyek hasznos tapasztalatokat jelenthetnek egy-egy informatikai beszerzés előtt, s még számos olyan fontos információt, amely nélkülözhetetlen a döntés-előkészítés folyamán.
Tabella – egyedülálló összehasonlító táblázatok
Az egykori nyomtatott magazin olvasóinak többsége a színvonalas szakmai cikkek mellett az összehasonlító elemzésekért kereste a kiadványt. Az egyes termékek forgalmazóit vagy éppenséggel az ugyanarra a célra kifejlesztett különféle termékeket, szolgáltatásokat sok szempont szerint osztályozták ezek a - nyomtatott lap kereteit sokszor feszegető - táblázatok.
A www.businessonline.hu vagy rövidebb címén www.bonline.hu viszont maximálisan kihasználja az online világ előnyeit. A Tabella rovatban található, folyamatosan aktualizált és széles spektrumot átfogó táblázatok hatékonyan segítik minden régi és új Business Online olvasó tájékozódását, legyen szó a hazai mobilszolgáltatók által kínált szolgáltatások egybevetéséről, vagy akár az IKT piaci felvásárlások elemzéséről.
Kapcsolódó cikkek
- Népszerű az online rádiózás
- 2010: teljes forgalmi dugó az interneten?
- Kóka: az internet a demokrácia 21. századi megjelenési formája
- 1 milliárd szem rizzsel támogatták az internetezők az ENSZ kampányát
- Elindult a Cosmopolitan.hu
- Megújult az INFINIT
- Adverticum: az idén is 40 százalék körüli árbevétel-növekedés
- További 7 évig nem lesz internet-adó Amerikában
- FN Szemtanú- Bárki lehet tudósító!
- Rekordbevétel várható az idén az online hirdetési piacon