Adverticum: az idén is 40 százalék körüli árbevétel-növekedés
Szabó Hédy vezérigazgató az MTI-nek elmondta, hogy az idei év a terjeszkedésé: leányvállalatok alapítását kezdték meg Szerbiában, Romániában, Szlovákiában, Ausztriában, amelyek lendületbe hozását a jövő évre várják, s ez újabb dinamikát adhat a további bevételnövekedésnek.
Korábbi közlés szerint az Adverticum Zrt. az idén az első félévben 116,6 millió forint árbevételt és 11,5 millió forint adózás előtti profitot ért el, a tavalyi egész éves 250,1 milliós bevétel és 29,255 millió forintos nyereség után. A társaság adózott eredménye 2006-ban 24,36 millió forint volt.
A cég egy évvel korábban, 2005-ben 180,9 milliós árbevétel mellett 1,04 milliós adó előtti eredményt könyvelhetett el.
Az elmúlt öt év dinamikus bővülése alapján a cég az idén 14. lett a Deloitte Fast 50 listáján, amely Közép-Európa leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait rangsorolja. A listára bejutott 11 magyar cég között az Adverticum a 3. legjobb helyezést érte el. (A Deloitte a győzteseket a 2002-2006-os időszak százalékos árbevétel-növekedése alapján választotta ki, azon cégek közül, amelyek 2002-től kezdve legalább 50 ezer euró árbevétellel és közép-európai székhellyel rendelkeznek, illetve olyan saját technológiával, amely jelentős mértékben hozzájárult az eredmény eléréséhez.)
Mint Szabó Hédy elmondta, a Deloitte által vizsgált öt évben a cég 862 százalékos bevételnövekedést ért el.
Az Adverticum egyébként tavaly ötödik lett a Fast 50 verseny Rising Star kategóriájában, amely a hároméves fejlődést méri, és a tavalyi 40 százalékos árbevétel-növekedéssel az idén már az ötéves megmérettetésben is sikerült az élmezőnybe kerülni - jegyezte meg a vezérigazgató.
Az Adverticum Zrt.-t 2001-ben alapították 24,5 millió forintos alaptőkével, a cég 2002 óta alkalmazásszolgáltatás formájában értékesíti hirdetéskiszolgáló rendszerét. Az Adverticum AdServer jelenleg a magyarországi weboldalak közel 90 százalékán biztosítja internetes reklámok megjelenését és menedzselését - közölte a cég az MTI-vel.
Kapcsolódó cikkek
- A FreeSoft megvásárolta a HUMANsoftot
- Az Acer megelőzte a Lenovót és most a Dell helyére pályázik
- Rekordbevétel a Microsoftnál
- Symantec: szilárd második negyedév
- A Magyar Telekom továbbjutott a Telekom Slovenije privatizációs pályázatán
- E-útdíj tender: az Albacomp ajánlat mögött nagyvállalatok sorakoznak fel
- A HP felvásárolta az Atos Origin Middle East Groupot
- Sony - prognózis felemelése
- Részvényenként 21 dollárt kér a BEA
- A Hitachi végleg kiszáll a PC-üzletágból
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
Újabb megmérettetésen, a Tyre Reviews 2024-es négyévszakos abroncsteszten győzedelmeskedett a Continental AllSeasonContact 2 modellje. Hét 205/55R16-os méretű, VW Golfra autóra felszerelt, egész évben használható modellből álló tesztmezőnyben ért el első helyezést.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).