Adverticum: az idén is 40 százalék körüli árbevétel-növekedés

MTI Sajtóadatbank, 2007. október 30. 09:24

Az Adverticum Zrt. online hirdetéskiszolgáló  az idén szeptember végére megközelítette tavalyi egész éves, 250,1 millió forintos bevételét, ami alapján a cég vezetése arra számít, hogy 2007-ben is a 2006. évihez hasonló, 40 százalék körüli növekedést tudnak elérni.

Szabó Hédy vezérigazgató az MTI-nek elmondta, hogy az idei év a terjeszkedésé: leányvállalatok alapítását kezdték meg Szerbiában, Romániában, Szlovákiában, Ausztriában, amelyek lendületbe hozását a jövő évre várják, s ez újabb dinamikát adhat a további bevételnövekedésnek.

Korábbi közlés szerint az Adverticum Zrt. az idén az első félévben 116,6 millió forint árbevételt és 11,5 millió forint adózás előtti profitot ért el, a tavalyi egész éves 250,1 milliós bevétel és 29,255 millió forintos nyereség után. A társaság adózott eredménye 2006-ban 24,36 millió forint volt.

A cég egy évvel korábban, 2005-ben 180,9 milliós árbevétel mellett 1,04 milliós adó előtti eredményt könyvelhetett el.

Az elmúlt öt év dinamikus bővülése alapján a cég az idén 14. lett a Deloitte Fast 50 listáján, amely Közép-Európa leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait rangsorolja. A listára bejutott 11 magyar cég között az Adverticum a 3. legjobb helyezést érte el. (A Deloitte a győzteseket a 2002-2006-os időszak százalékos árbevétel-növekedése alapján választotta ki, azon cégek közül, amelyek 2002-től kezdve legalább 50 ezer euró árbevétellel és közép-európai székhellyel rendelkeznek, illetve olyan saját technológiával, amely jelentős mértékben hozzájárult az eredmény eléréséhez.)

Mint Szabó Hédy elmondta, a Deloitte által vizsgált öt évben a cég 862 százalékos bevételnövekedést ért el.

Az Adverticum egyébként tavaly ötödik lett a Fast 50 verseny Rising Star kategóriájában, amely a hároméves fejlődést méri, és a tavalyi 40 százalékos árbevétel-növekedéssel az idén már az ötéves megmérettetésben is sikerült az élmezőnybe kerülni - jegyezte meg a vezérigazgató.

Az Adverticum Zrt.-t 2001-ben alapították 24,5 millió forintos alaptőkével, a cég 2002 óta alkalmazásszolgáltatás formájában értékesíti hirdetéskiszolgáló rendszerét. Az Adverticum AdServer jelenleg a magyarországi weboldalak közel 90 százalékán biztosítja internetes reklámok megjelenését és menedzselését - közölte a cég az MTI-vel.

Kulcsszavak: +céginfo Adverticum

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban

Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.

2024. május 14. 19:26

Megjelent a NEXT 3D konferencia programja

Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.

2024. május 14. 16:29

Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén

Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.

2024. május 14. 14:52

A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén

Újabb megmérettetésen, a Tyre Reviews 2024-es négyévszakos abroncsteszten győzedelmeskedett a Continental AllSeasonContact 2 modellje. Hét 205/55R16-os méretű, VW Golfra autóra felszerelt, egész évben használható modellből álló tesztmezőnyben ért el első helyezést.

2024. május 14. 13:17

A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez

A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).

2024. május 14. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36