Egymillió új PSP-t adott el a Sony Japánban
A jelenleg csak a távol-keleti szigetországban kapható új változat két héttel hamarabb érte el az egymilliós értékesítési példányszámot, mint elődje, a három évvel ezelőtt forgalomba hozott eredeti PSP. A könnyebb, vékonyabb, és tv-vevő tunerrel is felszerelt készüléket szeptember 20-án dobta piacra a Sony Japánban, hogy jobb pozícióra tegyen szert a rendkívül népszerű Nintendo DS-el folytatott versenyben. Az új Sony PSP ára 19 800 jen (kb. 30 ezer Ft), ami nem sokkal több, mint a Nintendo DS Lite-ért elkért 16 800 jen (kb. 26 ezer Ft), így nem véletlen, hogy a játékgépből már az első héten 250 ezer példányt adtak el, miközben júliusban és augusztusban együttvéve sikerült csak 275 ezer darabot értékesíteni a régebbi modellből.
Az új PSP európai forgalmazásról korábban a sajtóban olyan hírek jelentek meg, hogy decemberre, azaz karácsony előtt várható, de ezt a gyártó egyelőre nem erősítette meg hivatalosan. A Sony 2008. márciusig összesen mintegy 10 millió PSP értékesítését tervezi, míg a Nintendo 28 milliós példányszámot célzott meg a DS-sel.
Kapcsolódó cikkek
- Megugró PS3 eladások az árcsökkentés után
- Sony: nem lesz PlayStation telefon
- Közvetlenül PC-ről is elérhető lett az internetes PlayStation Store
- A Sony felére csökkentette a PS3-játékfejlesztők licencdíját
- A Sony húz hasznot a Nintendo Wii-hiányból
- DivX-kompatibilis lesz a PS3
- Hétéves a Sony PS2
- Olcsóbb PS3 Japánban is
- 4 nap alatt 250 ezer új PSP fogyott Japánban
- PlayStation telefon a Sonytól
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.