Avaya one-X Mobile: kommunikációs megoldások a mobilkészülékek legszélesebb körére
Az Avaya one-X Mobile a RIM, a Palm, a Java és a WAB mobil készülékek mellett támogatja az Apple iPhone-t is.
Az Avaya one-X Mobile-lal most egy könnyen használható, letölthető interfész konvertálja a RIM, Palm, Motorola, LG, Nokia, Samsung Sanyo, Sony Ericsson és egyéb mobil készülékeket a vállalati hálózat egy másik végpontjára. Az iPhone-ról a felhasználó az iPnone-ra optimalizált hozzáféréssel rendelkezik majd az Avaya one-X Mobile interfészhez, amely ugyanúgy biztosítja az iPhone-on keresztül a személyes távirányítás lehetőségét a vállalati kommunikációhoz.
Minthogy a one-X Mobile végigviszi az üzleti hívásokat a vállalat hálózatán, a vállalkozások és szervezetek javítják munkatársaik reagálását az ügyfelek kéréseire, a dolgozók termelékenységét és az üzletmenet folytonosságát, miközben csökkentik a mobil hívások költségeit és támogatják a teljesítési követelményeket. A munkatársak egyetlen számmal elérhetők ügyfeleik és kollégáik számára tekintet nélkül tartózkodási helyükre, és elérhetők maradnak vészhelyzet vagy tervezett áramkimaradás esetén is. A teljesítési követelmények elé állított vállalatok nyilvántarthatják a fogadott vagy a mobil készülékre átirányított hívásokat, egyetlen forrást használva a hívásnyilvántartásokhoz.
A dolgozók most zsebükben hordják asztali telefonjuk lehetőségeit, plusz jobban tudják beosztani idejüket és elérhetőségüket. A mellékükre érkező bejövő hívások egyidejűleg öt kijelölt végpontra csöröghetnek ki, így ott fogadhatják a hívásokat, ahol éppen lenniük kell – az irodában vagy azon kívül, az utcán vagy otthon. Ugyanakkor a VIP-szűrés lehetővé teszi, hogy óvják magánéletüket olyan paraméterek beállításával, amelyek szabályozzák az élő hívások kicsengését és idejét. Ezen kívül a one-X Mobile-lal a munkatársak:
Vizuálisan megtekinthetik a hangüzeneteket és kiválaszthatják, hogy melyiket játsszák le azonnal a készülékről a vállalati hangpostaplatform tárcsázása nélkül.
Kereshetnek a vállalati telefonkönyvben, személyes telefonjegyzékben, hozzáférnek a hívásnaplókhoz, és távolról kezdeményezhetnek hívást, ill. visszahívást a vállalati melléken keresztül, miközben saját személyes mobilszámuk magánjellegét megtartják.
Szükségtelenné válik a mobil levélszekrény (ha kívánják), ami biztosítja, hogy üzenetek ne maradjanak figyelmen kívül.
Zökkenőmentesen át lehet kapcsolni a mobilkészülékről az asztali telefonra közbejött hívás esetén egy gomb megnyomásával.
Speciális híváskezelési szabályokat lehet beállítani a GPS helymeghatározás, a nap adott időpontja, stb. alapján.
Az Avaya one-X Mobile olyan szerverszoftver megoldás, amely támogatja az Avaya Kommunikációs és Moduláris Üzenettovábbító szoftvert, valamint a Cisco CallManagert és a Unity üzenettovábbítást, és így lehetővé teszi, hogy a vállalatok következetesen támogassák a mobilkészülékek használatát akár vegyes környezetben is. Ezen kívül a megoldás a Microsoft Active Directory-hoz és az LDAP telefonkönyvekhez is hozzáférést biztosít.
A megoldás az Avaya Unified Communications Standard Edition keretében áll rendelkezésre. Az Avaya Unified Communications Standard Edition egy alkalmazási készlet, amely magában foglalja a vállalati telefonrendszert, konferencia és mobilitási megoldásokat. Ily módon biztosítja, hogy a dolgozók bárhol hatékonyan dolgozhassanak és elérhetők legyenek Avaya kliensen, Web portálokon, Microsoft Office Communicator-on vagy IBM Lotus Sametime-on keresztül. Az Avaya one-X Mobile külön is megvásárolható.
Az Avaya one-X Mobile most RIM-hez, Palm OS-hez, Java-hoz, WAP-hoz, Symbian-hoz és a Windows Mobile-hoz kapható Észak-Amerikában az Avaya közvetlen értékesítőin és engedélyezett csatornapartnerein keresztül. Az Avaya one-X Mobile iPhone-hoz Észak-Amerikában 2008 elején lesz kapható és a one-X Mobile új ügyfelei automatikusan megkapják.
Kapcsolódó cikkek
- Már étteremben is fizethetünk mobilról
- Két SIM-kártya egy telefonban, de teljesen új megközelítésben
- Pannon mobil internettel kevesebb az akadály a vakok számára
- Parkolási díjfizetés mobillal bankkártyáról
- Avaya mobilmellék-megoldás Nokia E készülékeken
- Tízmillió dolláros Android-fejlesztő versenyt hirdetett meg a Google
- Mobiltelefonos zeneletöltő technológiát venne a Microsoft
- Vodafone: idő alapú roaming adattarifa
- Symbian: "csak múló nátha" a Gphone Android
- Komplett irodai telekommunikáció a Vodafone-tól
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.