LLP integrált informatikai megoldás utazási irodák számára
Az LLP megállapodást írta alá a PC System Gruppen-nel (PCSG) az általuk fejlesztett Travel Dynamics kiegészítő modul kizárólagos forgalmazásáról. A dán cég által fejlesztett add-on kifejezetten az utazásszervező cégek és utazási irodák számára nyújt integrált informatikai megoldást. A megállapodás szerint Magyarországon, Romániában és Bulgáriában kezdődik meg a Microsoft Dynamics AX vállalatirányítási rendszerhez kapcsolódó modul forgalmazása, ami a későbbiekben az LLP által lefedett országokban fog folytatódni.
A PCSG Travel Dynamics divíziója 1994 óta fordít kiemelt figyelmet a Microsoft Dynamics termékcsalád utazási irodákat kiszolgáló modul fejlesztésére. A vállalat célja, hogy olyan összetett rendszert hozzon létre, amely megoldást kínál az utazásszervező cégek számára a szoba- és repülőjegyfoglalásoktól kezdve az autókölcsönzésen át egészen beszerzések menedzseléséig. A rendszer kezeli a magyar adószabályok jellegzetességét, az előleg árrés és az utólagos árrés áfát. A modul kommunikál a legelterjedtebb központi foglalási rendszerekkel (GDS - Amadeus, Galileo), így a Microsoft Dynamics AX funkcióival kiegészülve integrált megoldást nyújt az értékesítés, a pénzügy, az ügyfélkapcsolatok, a HR és a raktárkezelés menedzseléséhez.
Kapcsolódó cikkek
- Tovább csökken a papírmunka
- IFS Applications Oroszország vezető MRO központjánál
- Már itthon is elérhető az IFS Applications 7.5
- Integrált megoldás a gépjárműgyártóknak
- ERP-be ágyazott Google-stílusú keresőt kínál az IFS
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.