Spanyolország: újév hajnalán akár össze is omolhat az ország két legnagyobb mobilszolgáltatója
A közvélemény-kutatásból kiderül, hogy Spanyolországban immár jóval népszerűbb az sms-ben küldött üdvözlet, mint hagyományos képeslap, vagy akár a telefonhívás: a megkérdezettek 24,8 százaléka kívánt sms-ben boldog karácsonyt és újévet szeretetteinek, 15, 6 százalék telefonált, és csak 11,2 százalék küldött képeslapot.
Az El Mundo című spanyol napilap on-line kiadása már azt is tudni véli, hogy újév hajnalán akár össze is omolhat az ibériai ország két legnagyobb szolgáltatója, a Telefonica és a Vodafone, miután az óév utolsó és az újév első napján összesen mintegy 200 millió sms-re számítanak.
Spanyolországban a mobiltelefon-hálózat 106, 7 százalékos terítettségű, miután hivatalos adatok szerint kb. 48 millió készülék van forgalomban a 45 millió lakosú országban.
Kapcsolódó cikkek
- Hogyan lesz mobiltelefonból navigációs készülék?
- Az Air France mobilszolgáltatást kínál repülőgépein
- Sun: új fejlesztői eszközök mobilplatformhoz
- Macrogate: "netszerű" telefonálás 11 féle Nokia mobillal
- Mobilpiac 2007: idén a készülékek határozták meg a piacot, jövőre a szoftverek?
- Zeneszolgáltatást fejleszt az Ericsson
- Vásárlás kirakatból vagy polcról, kamerás Nokia mobillal
- 85 000 dolláros mobilszámla internetezésért
- Új távlatok a mobiltelefon használatában
- Reklámok az MSN mobilportálon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.