150"-es Matsushita plazmatévé
A jelenleg az otthoni felhasználók számára is elérhető legnagyobb plazma televízió 103"-es, és az is a Panasonic emblémáját viseli, ezt már csupán a Sharp 108 hüvelykes folyadékkristályos eszköze tudja űberelni. A Matsushita mérnökei azonban megalkottak egy 150 colos, azaz 381 cm átmérőjű televíziót, amely elmondásuk szerint alkalmas egy átlagos növésű felnőtt személy életnagyságban való megjelenítésére. A 332x187 cm-es paraméterekkel rendelkező prototípust a január elején Las Vegasban megrendezésre kerülő CES kiállításon fogja a közönség elé tárni a japán elektronikai konszern, annak forgalombahozatalára pedig valamikor 2009-ben kerül sor.
Az illetékesek nem közölték, hogy mennyiért lesz majd megvásárolható az óriásplazma, annyi azonban bizonyos, hogy nem az átlagember pénztárcájához szabják majd annak árát.
Kapcsolódó cikkek
- Széleskörű Toshiba-Sharp együttműködés az LCD tv ágazatban
- Egy TV azoknak, akik kihagyták a 80-as éveket
- Egyelőre mégsem gyárt OLED tévéket a Toshiba
- 6 ms-os Sharp LCD TV a videojátékok szerelmeseinek
- A Sharp elhelyezte a 21-ik század gyártó komplexumának alapkövét
- 2,2 milliárd dollárt fektet az LCD-gyártásba a Samsung
- A világ legmagasabb kontrasztarányú plazma panele
- Három új P sorozatú LCD TV a Sharp-tól
- 35mm vastag Hitachi LCD TV sorozat
- A világ legkisebb plazmatévéje az LG-től
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.