Elégedett éves teljesítményével az ATEN
2007-ben is sikeres évet tudhat maga mögött a tajvani eredetű ATEN International, a fejlett csatlakoztatási eszközök gyártója. idén is számos világelső termékfejlesztést mutatott be nagyvállalati és SOHO felhasználók számára. A regionális piacok integrálódását célzó új K+F központot hozott létre.
Az otthoni felhasználók és laikusok számára kevéssé ismert az ATEN International neve, holott iparágában, a csatlakoztatási és KVM eszközök gyártásában piacvezető. Elsőségét az idei év mérlege is hűen tükrözi, ugyanis számos világelső KVM újdonságot mutatott be, és több hasznos, az otthoni felhasználók számára is érdekes terméket jelentetett meg a piacon. Sikerét fejlett K+F csapatának köszönheti, mely most már új központban, a keleti piacok integrációjaként dolgozik.
Fejlesztések, termékújdonságok
Az ATEN számos 2007-ben bejelentett termékújdonsága között több olyannal is büszkélkedhet, mely világelsőnek számít az iparágban. A KL9108/9116 KVM switch az első a világon, mely számos előnye mellett kétsínű LCD KVM kapcsolóként funkciónál, IP alapú és kettős busz funkcióval rendelkezik. Így a konzol és az LCD kijelző egymástól függetlenül nyitható és csukható, több helyet biztosítva a szerverszobában. Egy másik fejlesztése a KH98, mely a világ első IPMI alapú KVM switche. Segítségével IPMI-vezérelt, nagyszámú szerver irányítható helyi és távoli konzolról IP kapcsolat segítségével. Szintén világelsőnek számít a CS62D és CS62DU, amelyek a kisebb és SOHO felhasználókat célozzák meg. Az eszközök a világ első DVI kábellel ellátott KVM switchei, melyek továbbítják az audio jeleket is, és segítségükkel két PS/2 vagy USB számítógép irányítható egy DVI konzolról.
Új K+F központ, új székhely, új piacok
A vállalat 2007-ben is arra törekedett, hogy innovációinak és a csúcstechnológiáinak segítségével meg tudja őrizni vezető pozícióját. Az ATEN az idei évben újabb leányvállalatot létesített Koreában, mely a távol-keleti piac fejlesztését és kiszolgálását is segíti. A szöuli leányvállalat az eddigi kereskedői láncba és vállalati rendszerbe olvad bele. A gyártás mellett a termékújdonságok alapján is nyilvánvaló, hogy az ATEN erőssége a kutatás és fejlesztés. A vállalat az idén új K+F központot nyitott tajvani központjában, mely sokkal fejlettebb körülményeket biztosít a hatékony munkához, és a központtal való közelség miatt elősegíti a távoli telephelyekkel való hatékony munkát és az egyes piacok globális hálóvá való integrálódását. A központban több mint 100 kutató dolgozik.
Munkájának elismeréseként a vállalat megkapta a Common Wealth díját 2007-ben. A Taiwan’s Excellence in Corporate Social Responsibility minden évben azon tajvani vállalatokat díjazza, melyek a globális piac profit orientáltsága mellett a leginkább foglalkoznak társadalmi szerepvállalásukkal és szociális érdekekkkel is. „Az ATEN több mint 20 éves fennállásának és munkájának elismerését jelenti a díj”, mondta Kevin Chen az ATEN International elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- A Synergon 1,5 milliárd forintos megrendelést kapott a honvédségtől
- Szárnyalnak az Apple-részvények
- Új tulajdonosnál a GTS Central Europe
- A Magyar Telekom online marketingkommunikációs tenderének eredményei
- Távozik Juhász Attila a Synergontól
- Széleskörű Toshiba-Sharp együttműködés az LCD tv ágazatban
- Felvásárolják a Siemens Leasing Kft-t és a Siemens Finance Zrt-t
- Megegyezett a HDD-licencekről a Hitachi és a Samsung
- Adatbáziskezelő szoftvercéget vásárol az IBM
- Magyar Telekom: 19 milliárdos létszámleépítés
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.