Hitachi-Toshiba-Fujitsu vegyes vállalat merevlemezek gyártására
A lépés nyilvánvalóan ésszerűnek tűnik, hiszen a Hitachi merevlemezes részlegéről például jó ideje köztudott, hogy veszteséges, de a többiek sem állnak túl jól ezen a téren. Szintén sajtóértesülések szerint a Hitachi nemrég a Silver Lake befektetői csoporttal és másokkal is tárgyalt az ágazat eladásáról, ezek azonban egyelőre nem vezettek sikerre. Bennfentesek szerint ebben egyrészt szerepet játszik az, hogy a Silver Lake annak idején segítette a rivális Seagate talpra állását és azóta is szoros szálak fűzik egymáshoz a két társaságot. Ennél is fontosabb lehet azonban a kulturális háttér, ugyanis a Hitachi a hagyománytisztelőbb japán vállalatok közé tartozik, amely ily módon szívesebben működik együtt hazai cégekkel, mint nemzetközi befektetői csoportokkal.
A Cnet hírforrása úgy tudja, hogy a vegyes vállalatban mindhárom cégnek egyforma, 33%-os részesedése lesz. A hírt egyelőre egyik érintett vállalat részéről sem kommentálták.
Kapcsolódó cikkek
- Nem gyárt több mini-winchestert a Hitachi
- 500 GB-os Hitachi merevlemez laptopokba
- Megegyezett a HDD-licencekről a Hitachi és a Samsung
- Vékony 1,8" Toshiba merevlemezek
- Milyen egy haldokló merevlemez hangja?
- Toshiba merevlemez autókba
- A világ legalacsonyabb energia-felvételű winchesterei
- Négyterás merevlemezeket ígér a Hitachi
- Önkímélő flash merevlemez a Hitachitól
- 160 GB-os 1,8" Toshiba HDD
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.