Ingyenes, reklámokból eltartott PC-játékot hoz forgalomba az EA

Milkovits Gábor, 2008. január 21. 20:36

Az Electronic Arts azt tervezi, hogy egy ingyenes, online verzióját is kiadja a népszerű Battlefield játéknak, amely reklámokat és csekélyebb vásárlási lehetőségeket is tartalmazni fog.

A Battlefield Heroes nevű játék az EA első ilyen jellegű kísérlete lesz a nyugati piacokon. Ugyanakkor például Dél-Koreában a cég Fifa foci-játékának ingyenes online változata csak az oldalon keresztül történő közvetlen értékesítésekből havi egymillió dollár bevételt hoz a cégnek, és akkor még nem beszéltünk a reklámbevételekről. A Battlefield Heroes játék közben nem kell majd lépten-nyomon reklámokba belefutni, ezek magán a nyitólapon, illetve a játék bevezetőjében lesznek elhelyezve, akárcsak az online vásárlási lehetőségek. Ezeket az EA nem részletezte, csupán azokat említi, amelyek magához a játékhoz kapcsolódnak; lehet majd például különféle, a karakterek személyre szabását szolgáló extrákat venni, fegyvereket vagy bármilyen más előrejutást szolgáló eszközt azonban nem. Fontos megemlíteni, hogy a szoftvert kifejezetten a gyengébb rendszerekhez szabták: a hivatalos közlemény szerint még a „nagyi laptopján is” zökkenőmentesen fut majd, emellett pedig a kezelését is egyszerűbbé tették.

Gerhard Florin, az EA illetékese közleményében kifejti, hogy az online játékoknak hatalmas potenciális bázisa van. Így aztán a konstrukció még úgy is kifizetődő lesz, hogy az EA saját számítása szerint a játékosoknak 95%-a soha egy fillért nem fog majd költeni a weboldalon. A Battlefield Heroes az első olyan próbálkozások közé tartozik, amelyekkel a videójáték-ipar megpróbál kitörni az eddigi klisékből, hogy szélesebb közönséget találjon. Az eddigi PC-játékok többnyire csak korlátozott, elsősorban tizenéves közönséghez juthattak el, mivel egyrészt túl bonyolultnak bizonyultak az alkalmi szórakozáshoz, másrészt pedig drága, nagyteljesítményű számítógép kell a velük való játékhoz. Emellett persze az egyszerű letölthetőség és az ingyenesség is az új játék mellett szólnak, amely az ígéretek szerint a csúcsszintű grafika hiányáért rajzfilmszerű élménnyel kárpótol majd.

Kulcsszavak: ElectronicArts játék

Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte

Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.

2024. november 20. 15:10

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.

2024. november 19. 11:35

Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG

Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.

2024. november 15. 20:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01