Ingyenes, reklámokból eltartott PC-játékot hoz forgalomba az EA
A Battlefield Heroes nevű játék az EA első ilyen jellegű kísérlete lesz a nyugati piacokon. Ugyanakkor például Dél-Koreában a cég Fifa foci-játékának ingyenes online változata csak az oldalon keresztül történő közvetlen értékesítésekből havi egymillió dollár bevételt hoz a cégnek, és akkor még nem beszéltünk a reklámbevételekről. A Battlefield Heroes játék közben nem kell majd lépten-nyomon reklámokba belefutni, ezek magán a nyitólapon, illetve a játék bevezetőjében lesznek elhelyezve, akárcsak az online vásárlási lehetőségek. Ezeket az EA nem részletezte, csupán azokat említi, amelyek magához a játékhoz kapcsolódnak; lehet majd például különféle, a karakterek személyre szabását szolgáló extrákat venni, fegyvereket vagy bármilyen más előrejutást szolgáló eszközt azonban nem. Fontos megemlíteni, hogy a szoftvert kifejezetten a gyengébb rendszerekhez szabták: a hivatalos közlemény szerint még a „nagyi laptopján is” zökkenőmentesen fut majd, emellett pedig a kezelését is egyszerűbbé tették.
Gerhard Florin, az EA illetékese közleményében kifejti, hogy az online játékoknak hatalmas potenciális bázisa van. Így aztán a konstrukció még úgy is kifizetődő lesz, hogy az EA saját számítása szerint a játékosoknak 95%-a soha egy fillért nem fog majd költeni a weboldalon. A Battlefield Heroes az első olyan próbálkozások közé tartozik, amelyekkel a videójáték-ipar megpróbál kitörni az eddigi klisékből, hogy szélesebb közönséget találjon. Az eddigi PC-játékok többnyire csak korlátozott, elsősorban tizenéves közönséghez juthattak el, mivel egyrészt túl bonyolultnak bizonyultak az alkalmi szórakozáshoz, másrészt pedig drága, nagyteljesítményű számítógép kell a velük való játékhoz. Emellett persze az egyszerű letölthetőség és az ingyenesség is az új játék mellett szólnak, amely az ígéretek szerint a csúcsszintű grafika hiányáért rajzfilmszerű élménnyel kárpótol majd.
Kapcsolódó cikkek
- Egyéni univerzumkészítő-készlet Mac platformon
- NASA szimulációs játék
- Óriás növekedés a konzolpiacon
- Scrabble: megszűnik a játék népszerű online változata?
- Ingyenes Xbox játék a Microsofttól
- PS3 helyett telefonkönyv a dobozban
- Önálló játékfejlesztővé lép elő az amerikai hadsereg
- A Wii és az iPod vezetik a karácsonyi kívánságlistát
- Nintendo: raktárhiány miatt nincs reklám
- Különleges Dell WoW laptop 4500 dollárért
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.