Új értékesítési szakember a Jobinfo.hu élén
A Hírek Média Mohai Ágnes személyében új vezető értékesítési menedzsert nevezett ki a Jobinfo.hu integrált álláskereső portál élére. A szakember a szolgáltatás népszerűsítése és az értékesítési feladatok mellett a marketingtevékenységben is részt vállal. „A meglévő partnerkapcsolatok folyamatos ápolásával párhuzamosan új partnerek felkeresését is tervezzük. Emellett fontosnak tartjuk, hogy az értékesítési tevékenység fókuszában a szolgáltatási portfolió piaci igényekre hangolása álljon. Bízunk benne, hogy ez jó alap a Jobinfo.hu gyors fejlődéséhez. Célunk, hogy az elkövetkező években dinamikus fejlődést érjünk el mind az ügyfélkör bővítése terén, mind pedig az oldalunkat használó elégedett álláskeresők számában” - emelte ki Mohai Ágnes. A Hírek Média vezetői a szakember csatlakozásától többek között a Jobinfo.hu ismertségének, valamint piaci részesedésének további növelését várják.
Mohai Ágnes tíz évvel ezelőtt az Easy Learning Hungary Kft.-nél kezdte meg pályafutását. 2005-ben helyezkedett el a később a Sanoma Budapest Zrt.-hez tartozó Profession.hu-nál, ahol másfél év után ügyfélkapcsolati menedzserből értékesítési vezetővé lépett elő. Az eladási tevékenység mellett feladatai közé tartozott az értékesítési csapat irányítása is.
A szakember a Janus Pannonius Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Intézetében személyügyi szervező szakon diplomázott. Angol és német nyelven beszél, szabadidejét is szívesen fordítja nyelvtudása fejlesztésére. Emellett jógázni jár, és ha lehetősége nyílik rá, utazásai során a helyi kultúrával és szokásokkal ismerkedik.
Kapcsolódó cikkek
- Személyi változás az Allround élén
- Értékesítési és marketingvezérigazgató-helyettes az Invitelnél
- Vahl Tamás az AAM új üzletfejlesztési igazgatója
- Az Adobe új EMEA alelnököt nevezett ki
- Új kereskedelmi igazgató a CHS Hungary Kft.-nél
- 16 évig posztjukon maradnak a Google vezetői?
- Telekommunikációs veterán az Interoute alelnöki székében
- Vezetőváltás a hazai Apple élén
- Új ügyvezető a Konica Minolta Magyarország élén
- Új ügyvezető az LLP Budapestnél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.