XAPT üzleti sikere Kanadában
Az XAPT Hungary kötötte a Microsoft legnagyobb Dynamics ERP üzletét. Kanada egyik legnagyobb gumiabroncs kereskedelmi és gyorsszervíz hálózata, az Edmontoni székhelyű Fountain Tire az XAPT-ot és annak iparági megoldását választotta Microsoft Dynamics AX-alapú integrált vállalatirányítási rendszerének megvalósítására. A magyar cég sikeréhez hozzájárult a szintén gumiabroncs kereskedő magyar MARSO Kft. számára fejlesztett és bevezetett rendszer sikere. Az Edmontoni székhelyű, Kanadában 140 telephellyel rendelkező vállalkozás alapos kiválasztási folyamat eredményeként döntött az XAPT megoldása és a Dynamics AX mellett.
Az 1956-ban alapított, Edmontoni székhelyű, jelentős hagyományokkal rendelkező Fountain Tire személyautók, kisteherautók, mezőgazdasági és bányagépek gumiabroncsainak kereskedelmével és szervizével, valamint gépjármű gyorsszerviz szolgáltatásokkal foglalkozik. A cég a GoodYear Canada 49%-os tulajdonában van és Kanada szerte 140 telephellyel rendelkezik, dolgozói létszáma több mint 2500. Árbevétele meghaladja a 800 millió dollárt. A következő három évben a telephelyeinek és árbevételének megduplázását tervezi.
Az integrált vállalatirányítási rendszer kiválasztására a Fountain Tire pályázatot írt ki, amelyre 13 helyi szállítót és az XAPT Hungary-t hívta meg. A nagyszabású tenderen az XAPT, a Microsoft, és a Deloitte együtt dolgozott. A versenyben a Microsoft Dynamics AX és XAPT nagy multú, neves kanadai versenytársaival szemben nyert, mert a Dynamics AX biztosítja azt a rugalmasságot, amivel a rendszer a cég hosszú évek óta jól működő, versenyelőnyt biztosító folyamataihoz igazítható és támogatja a cég nagyarányú növekedési terveit, amely szerint telephelyeinek számát néhány éven belül 300-ra bővítik. Az XAPT megoldása a Microsoft Dynamics AX rendszert kiegészítve a gumiabroncs kereskedelem és szerviz üzleti területek lefedésére készült. A több millió dollár értékű projekt egy fázisban valósul meg, több mint 600 egyidejű felhasználó dolgozik majd a rendszerrel 140 telephelyen. Az XAPT megoldása a Dynamics AX fejlesztéseken kívül tartalmaz egy Agile Point alapú integrált üzleti folymatmenedzsment megoldást is a munkafolyamatok egységes, jelenleginél hatékonyabb támogatása céljából. A rendszert az XAPT Hungary szakemberei vezetik be, a Deloitte végzi a projekt menedzsmentet, a Hewlett Packard szállítja a hardvert és az infrastruktúra kialakítását.
Az XAPT Magyarországon 2004-ben vezetett be integrált rendszert a gumiabroncs kereskedelemmel és szervizelésével foglalkozó MARSO Kft-nél. Az XAPT iparági tapasztalatát a MARSO üzleti logikájával ötvözve - a Micrsosoft globális stratégiájával egyezően - egy új iparági szoftvermegoldást és modellt fejlesztett ki. Az iparági megoldás és annak bevezetése referenciaként szolgált a Fountain Tire pályázaton, így ez is hozzájárult a kanadai sikerhez.
Fountain Tire http://www.fountaintire.com
Kapcsolódó cikkek
- A tökéletes problémamegoldás képlete
- Akvizícióval bővítette Microsoft Dynamics NAV üzletágát az XAPT Hungary Kft.
- Óvatosan a számlákat érintő új szabályok miatt!
- LLP integrált informatikai megoldás utazási irodák számára
- Tovább csökken a papírmunka
- IFS Applications Oroszország vezető MRO központjánál
- Már itthon is elérhető az IFS Applications 7.5
- Integrált megoldás a gépjárműgyártóknak
- ERP-be ágyazott Google-stílusú keresőt kínál az IFS
- XAPT a Microsoft Dynamics-világ elitjében
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.