Canon-Microsoft: együttműködésben a dokumentumkezelés és a vállalatirányítás terén
A Canon egyesítette új ADOS 6.2 dokumentumkezelő szoftverét a Microsoft Dynamics NAV rendszerével. A Canon ADOS megoldása - az adott szervezet méretétől függetlenül - az információ feldolgozásával és a dokumentumok keresésével töltött idő csökkentése mellett teszi lehetővé azok gyors, mégis biztonságos rögzítését, archiválását, küldését és visszakeresését.
Azok a vállalatok, melyek üzleti folyamataikat a Microsoft Dynamics NAV rendszerrel irányítják, az ADOS 6.2 segítségével a szervezet összes dokumentumát könnyedén és azonnal megjeleníthetik. A Canon ADOS 6.2 dokumentumkezelő megoldása a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányító rendszerrel együtt alkalmazva költséghatékony módon aknázza ki a rendelkezésre álló információtechnikai beruházásokat.
Az ADOS 6.2 nélkülözhetetlen eszköz az üzleti szempontból érzékeny információ védelméhez és kezelésük szabályozásához, ugyanakkor a befektetés megtérülése átlagosan hat hónap után tapasztalható. A két rendszer egyesítésével és a papírigényes üzleti folyamatok gördülékeny elektronikus kezelésének kialakításával az ADOS 6.2 az üzleti teljesítmény nyilvánvaló javulásával jól kézzelfogható versenyelőnyt biztosít a szervezetek számára.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone-hoz távozik a Microsoft mobilfőnöke
- A Microsoft ajánlata megosztotta a Yahoo igazgatótanácsát
- A Wii után az Xbox 360-ból is hiány van a tengerentúlon
- Canon: már 30 millió EOS fényképező
- 9 fontos Microsoft frissítés, Silverlight, és átfogó javítócsomag az Internet Explorerhez
- Online videótechnológiai vállalattal növeli értékét a Yahoo
- Letölthető a Vista SP1
- Mobilcéget vesz a Microsoft
- Új elnök-vezérigazgató a Canon Europe élén
- A Yahoo esetleg az AOL-lal védekezik a Microsoft ellen
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.