Polémia a vezetési márkáról
A Goggle-ben mindössze két találatot kaptam a „vezetési márka” kifejezésre a magyar nyelvű oldalakon. Angol megfelelője, a „Leadership Brand” esetében már kissé több, 34 700 hivatkozást jelzett a kereső (a Yahoo!-n 2 / 114 000 az arány). Az aránytalanság magyarázható az angol (vagy inkább amerikai) kifejezés pontatlan fordításával – ám ez nem igaz, mivel a magyar jelzős szerkezet ebben az esetben híven tükrözi a fogalmat – vagy azzal, hogy idehaza is az eredeti kifejezést használjuk. A valódi ok azonban vélhetően a mögöttes tartalom szűk körű hazai ismertsége. S ez valószínűleg a hazai szakirodalomra is igaz.
A teljes cikk a Business Online-on olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- XAPT üzleti sikere Kanadában
- A tökéletes problémamegoldás képlete
- Akvizícióval bővítette Microsoft Dynamics NAV üzletágát az XAPT Hungary Kft.
- Óvatosan a számlákat érintő új szabályok miatt!
- LLP integrált informatikai megoldás utazási irodák számára
- Tovább csökken a papírmunka
- IFS Applications Oroszország vezető MRO központjánál
- Már itthon is elérhető az IFS Applications 7.5
- Integrált megoldás a gépjárműgyártóknak
- ERP-be ágyazott Google-stílusú keresőt kínál az IFS
Noexport ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új Siemens-cég az üzleti kommunikációban
A Siemens AG kisebbségi (49 százalékos) részesedésével, de nevét megőrizve alakult meg október elején a vállalatok, intézmények távközlési és informatikai igényeinek kiszolgálására specializálódott társaság. A Siemens Enterprise Communications üzletrészének 51 százalékát egy amerikai magántőke-befektető társaság, a Gores Group vásárolta meg.
Oracle-alkalmazások mustrája
Az Oracle-technológiák terén elért értékesítési eredményeket és fejlesztési irányokat követően a cégnek az alkalmazások piacán elfoglalt helyét érintő változásokról és eredményes működéséről kaptak átfogó képet az október közepén megrendezett felhasználói nap résztvevői.
Oracle-jövőkép - ipari standardok, erősödő technológiai irány
Az Oracle Hungary jelentős EMEA térségbeli értékesítési eredményekről és az Open Worldön bejelentett nagyszabású, köztük meglepetéssel felérő fejlesztésekről számolt be a közelmúltban. Reményi Csaba, a cég nemrég kinevezett ügyvezető igazgatója az eredmények ismertetésén túl felhasználta az alkalmat a megüresedett helyét betöltő, az SAP-től átigazolt új technológiai üzletág-igazgató, Veress Zsolt bemutatására is.
Ügyfél az egész világ (3. rész)
Operatív CRM-összeállításunk a piacnak és a termékeknek ebben az évtizedben lezajlott változását bemutató cikkei után az ügyfélkapcsolat-kezelés hazai gyakorlata kerül górcső alá. Ennek megismeréséhez, az elektronizációja iránti vonzódás vagy ellenszenv okának kiderítéséhez gyártók, felhasználók, szállítók és tanácsadók véleménye egyaránt meghatározó. Cikkünk ez utóbbira összpontosít.
HotSpot helyek Budapesten
Összeállításunk a fővárosi HotSpot helyek listáját tartalmazza, a telephelyek neve szerint ábécé sorrendben.