Polémia a vezetési márkáról

Fekete Gizella, 2008. február 27. 06:56

A Goggle-ben mindössze két találatot kaptam a „vezetési márka” kifejezésre a magyar nyelvű oldalakon. Angol megfelelője, a „Leadership Brand” esetében már kissé több, 34 700 hivatkozást jelzett a kereső (a Yahoo!-n 2 / 114 000 az arány). Az aránytalanság magyarázható az angol (vagy inkább amerikai) kifejezés pontatlan fordításával – ám ez nem igaz, mivel a magyar jelzős szerkezet ebben az esetben híven tükrözi a fogalmat – vagy azzal, hogy idehaza is az eredeti kifejezést használjuk. A valódi ok azonban vélhetően a mögöttes tartalom szűk körű hazai ismertsége. S ez valószínűleg a hazai szakirodalomra is igaz.

A teljes cikk a Business Online-on olvasható.

Noexport ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új Siemens-cég az üzleti kommunikációban

A Siemens AG kisebbségi (49 százalékos) részesedésével, de nevét megőrizve alakult meg október elején a vállalatok, intézmények távközlési és informatikai igényeinek kiszolgálására specializálódott társaság. A Siemens Enterprise Communications üzletrészének 51 százalékát egy amerikai magántőke-befektető társaság, a Gores Group vásárolta meg.

2008. november 11. 19:32

Oracle-alkalmazások mustrája

Az Oracle-technológiák terén elért értékesítési eredményeket és fejlesztési irányokat követően a cégnek az alkalmazások piacán elfoglalt helyét érintő változásokról és eredményes működéséről kaptak átfogó képet az október közepén megrendezett felhasználói nap résztvevői.

2008. október 20. 14:50

Oracle-jövőkép - ipari standardok, erősödő technológiai irány

Az Oracle Hungary jelentős EMEA térségbeli értékesítési eredményekről és az Open Worldön bejelentett nagyszabású, köztük meglepetéssel felérő fejlesztésekről számolt be a közelmúltban. Reményi Csaba, a cég nemrég kinevezett ügyvezető igazgatója az eredmények ismertetésén túl felhasználta az alkalmat a megüresedett helyét betöltő, az SAP-től átigazolt új technológiai üzletág-igazgató, Veress Zsolt bemutatására is.

2008. október 20. 14:34

Ügyfél az egész világ (3. rész)

Operatív CRM-összeállításunk a piacnak és a termékeknek ebben az évtizedben lezajlott változását bemutató cikkei után az ügyfélkapcsolat-kezelés hazai gyakorlata kerül górcső alá. Ennek megismeréséhez, az elektronizációja iránti vonzódás vagy ellenszenv okának kiderítéséhez gyártók, felhasználók, szállítók és tanácsadók véleménye egyaránt meghatározó. Cikkünk ez utóbbira összpontosít.

2008. szeptember 19. 11:11

HotSpot helyek Budapesten

Összeállításunk a fővárosi HotSpot helyek listáját tartalmazza, a telephelyek neve szerint ábécé sorrendben.

2008. július 25. 11:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01