Új informatikai rendszer a Danubiusnál
Hat év alatt megtérül az a hat millió eurós beruházás, amelyből új informatikai rendszert vásárolt a Danubius Hotel Csoport a Nasdaqon jegyzett Micros Systems Inc-től - mondta Deák Imre, a szállodalánc vezérigazgatója sajtótájékoztatón hétfőn.
A bevétel akár 40-45 százalékkal is növekedhet azáltal, hogy az új szoftver rendszer felgyorsítja a szállodákban a foglalást, ezáltal új vevői csatornákat nyit meg - közölte Kaweh Niroomand, a Micros-Fidelio elnöke.
A Danubius a 6 millió euróért a Micros 9700 vendéglátó-ipari irányító rendszerét, valamint az opera központi rendszereket kapja 56 szállodája számára. Ez utóbbi az ügyfélinformációs, a foglalási, az értékesítési adminisztrációs, és a honlapon keresztüli szolgáltatásokat foglalja magába, és része a myfidelio.net rendszer is. Ez utóbbi biztosítja az összeköttetést világszerte a globális disztribúciós rendszerekhez.
Deák Imre a csoport múlt évi teljesítménye kapcsán megemlítette, hogy hátrányos volt a forint árfolyama, és a vendégszám mellett az átlagár is csökkent. Ha most nem cserélik le a 15 éves, egymással nem kompatibilis szoftvereiket, ellehetetlenülnének.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP kiadta harmadik ERP bővítőcsomagját
- A vállalatirányítás útvesztői
- Polémia a vezetési márkáról
- A rEVOLUTION lett a Microsoft "Legeredményesebb Microsoft Dynamics NAV partnere"
- Canon-Microsoft: együttműködésben a dokumentumkezelés és a vállalatirányítás terén
- XAPT üzleti sikere Kanadában
- A tökéletes problémamegoldás képlete
- Akvizícióval bővítette Microsoft Dynamics NAV üzletágát az XAPT Hungary Kft.
- Óvatosan a számlákat érintő új szabályok miatt!
- Bővül az LLP termékpalettája: Infor EAM vállalati eszközmenedzsment
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.