Mio/Navman: Új termékek, szolgáltatások és vállalati arculat
Az egységes és konzisztens globális márkaarculat kialakítása érdekében a Mio új vállalati logót és szlogent (Explore More) hozott létre, melyre arra az elvre épül, hogy támogassák a felhasználókat abban, hogy GPS-eszközükkel minél többet fedezhessenek fel, például az innovatív új tartalmakat és szolgáltatásokat kínáló MioMore segítségével. A szlogen megfelel a vállalat új elkötelezettségének, azaz az új GPS technológiák, termékek és szolgáltatások értékének kihasználása iránt. Ezt a CeBIT-en kiállításra kerülő új tartalomszolgáltatások, jövőbeli koncepciótermékek és a Moov-sorozat is alátámasztja.
A Mio új tartalom- és szolgáltatáscsomagjával, a MioMoore-ral, a Moov sorozat lesz az első GPS eszköz Európában, amely dinamikus helyi keresést tesz lehetővé az üzletek, éttermek, cégek és egyéb szórakozási lehetőségek felkutatására. A Local Search technológiát vezető online helyi katalóguskereső partnerek támogatják szerte Európában, és általa az eszköz akár a mobiltelefonokon keresztül bluetoothos kapcsolattal is képes keresni ezekben az részletes adatbázisokban.
A két vállalat közötti szinergia elsőszámú “megtestesítője” az új Moov sorozat, amely a jelenlegi Mio és Navman termékek legjobb képességeit egyesíti a lehető legjobb navigációs élményért.
A Moov sorozat az első, amely szabványként foglalja magában a SiRF új InstantFixII technológiáját. Ez a technológia kikövetkezteti a GPS műholdak állását, és akár öt másodperc alatt meghatározza fix helyünket. Így a felhasználók azonnal használhatják azt, amint készen állnak a vezetésre.
A Mio legújabb innovatív termékeit a 2008-as CeBIT technológiai szakkiállításon is bemutatja Hannoverben, 2008. március 4.-9. között a Hall 14, G08-as standján.
Kapcsolódó cikkek
- Zöld IT-t szeretne a német kancellár
- 45 nm-es négymagos AMD CPU-k a CeBIT-en
- Carnation: Európai Minőség a Multimédiában
- 1300 oldal/óra teljesítményű robotszkenner a CeBIT-en
- Tükrös felületű kompakt Sony Ericsson mobil
- Románia ötödik alkalommal a CeBIT-en
- Dual-Screen monitor a Samsungtól
- Ballmer: az ötödik számítógépes forradalom előtt áll a világ
- Sarkozy: követendő példa Németország
- Nem veszélyezteti az IT-szektort a világgazdasági visszaesés
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.
A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint
A Huawei szállította a legtöbb okosórát világszerte az idei első három negyedévben az IDC friss jelentése szerint. A Huawei az egy évvel korábbi eladásaihoz képest 44,3 százalékkal több okosórát adott el, és 16,9 százalékos részesedéssel tartja piacvezető pozícióját az okosórák piacán. A gyártó idén több újdonsággal is megragadta a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel.
Környezetbarát és csendes – ezek az e-autó legnagyobb előnyei a magyarok szerint
A magyarok ötöde vezetett már elektromos autót, és legtöbben a környezetbarát és csendes működést emelték ki – többek között ez derült ki az OMODA5 és az OMODA5 EV autók gyártója, a Chery Group megbízásából készült felmérésből.
Karácsonyi klasszikusok új köntösben
A mesterséges intelligencia új életre keltheti a kedvenc karácsonyi filmjeinket. A Samsung okostévéken elérhető AI alapú funkciók most a régi klasszikusokat még részletgazdagabbá és tisztábbá varázsolhatják, hogy a jól ismert ünnepi történeteket rendkívüli minőségben élvezhessük.
A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be
A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.