Egységes kommunikációs megoldás az Avaya-tól
Az Avaya bemutatta Unified Communications megoldásait, melyeket kifejezetten a világ új korszakára, a virtuális környezetre terveztek. A dolgozónként és naponta mindössze 25 forintért elérhető Avaya Unified Communications szolgáltatás segítségével a távoli kollégák és fiókirodák is a legnagyobb fokú kommunikációs kihívásoknak képesek megfelelni, ezáltal pedig a vállalat ügyfélközpontúbb, együttműködőbb, nyereségesebb lehet. A mai bejelentés részeként az Avaya szintén bemutatta a one-X Communicator-t, amely májustól lesz elérhető az ügyfelek részére szerte a világon. A one-X Communicator az Avaya szoftveres megoldásainak részeként bővített felhasználói hozzáférést biztosít a leggyakrabban használt kommunikációs eszközök széles skálájához, mindezt egyetlen alkalmazásból.
Unified Communications: javuló termelékenység, egyszerűsített kapcsolattartás
Az új Avaya Unified Communications megoldás az alkalmazottak munkájához nélkülözhetetlen eszközöket biztosítja, mely az integrált szoftver, hardver, valamint az Avaya és partnerei által nyújtott szolgáltatásokból áll. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az alkalmazottak munkája a munkahelyek távolságától függetlenül hatékonyabb és együttműködőbb legyen. A vállalatok számára ezzel megoldhatóvá válik az ügyfélszolgálat kiterjesztése, mivel a kontaktcenterek munkájába bevonhatók a távoli helyen dolgozó alkalmazottak is. Az új szolgáltatások hatalmas előnyt jelentenek a rendszeresen ingázók, távmunkát végzők, illetve a kis - közepes vállalkozások gyakran utazó dolgozói számára.
A ma bemutatott szolgáltatások a következők:
· Az ingázók és a mobil dolgozók számára
A távmunkásoknak és mobil dolgozóknak tervezett megoldások a megszokott irodai kommunikációs funkciókat biztosítják, segítségükkel csökkennek a költségek és lehetővé válik a hatékonyabb munkavégzés.
· Otthonról dolgozók számára
A megoldással a kontaktcenter üzemeltetők megtarthatják a tapasztalt ügyintézőiket, csökkenthetik a költségeket a kiemelkedő szolgáltatási szint megtartása mellett.
· Kisebb irodák számára
A kisvállalatok minden dolgozója számára biztosítja, hogy egymástól távol, illetve irodán kívül is hatékonyan tudjanak dolgozni, és mindig elérhetőek legyenek.
· Intelligens fiókirodák számára
A vállalatok számára lehetővé teszi, hogy a központi telephellyel, a kontaktcenterrel és a más helyszínen lévő irodákkal integrálják a fiókirodákat, valamint gyorsan alakítsanak ki új fiókirodákat.
· Kiskereskedők számára
A megoldás a legkisebb kiépítési költséget garantálja a már meglévő telefonos és vezetéknélküli rendszer felhasználásával és integrálásával.
· Bankok számára
A megoldás bankpénztárosoknak, pénzügyi tanácsadóknak és ügyfélszolgálati munkatársaknak biztosít egy következetes, ügyfélcentrikus kapcsolattartást - mind a bankfiókban, mind a Weben, mind pedig telefonon.
Avaya One-X Communicator, mely az egységes kommunikáció élményét biztosítja
A one-X Communicator első kiadása az Avaya Communication Manager telefonos szolgáltatását kapcsolja össze a Microsoft Office Communications Server azonnali üzenetküldésével. Az alkalmazás következő verziója már egyéb források jelenlét információit is egyesíteni tudja. Ezeken felül az Avaya one-X Communicator ikon a Microsoft Office Communicator 2007-en belül közvetlen elérést biztosít a magas színvonalú telefonos funkciókhoz, mint például a mobilitás támogatása, a hívásrögzítés és a hívásátirányítás.
Az Avaya one-X Communicator folytatja az Avaya hagyományokat. A video konferenciahívás igénybevétele most már semmivel sem bonyolultabb egy egyszerű telefonhívásnál. A videó kommunikáció esetén is biztosítja az alapvető telefonálási feladatokat, mint például átirányítás, továbbítás, konferenciahívás és hívástartás.ű
A one-X Communicator további jellemzői:
· Multimédiás audio konferencia, amely lehetővé teszi, hogy a dolgozók lássák, hogy ki csatlakozott az Avaya Meeting Exchange konferencia beszélgetésbe és ki beszél. Mindezek a tárgyalási folyamatokban fontos szerepet játszhatnak. A moderátorok be tudják azonosítani a zajos vonalakat, ezeket el is tudják némítani, vagy akár kikapcsolni a beszélgetésből.
· A „Vizuális Hang” funkció segítségével az üzeneteket az alkalmazottak láthatják és szerkeszthetik a saját felhasználói jogosultságuk szerint.
· Az alkalmazottak közvetlen üzenetváltást is kezdeményezhetnek vagy e-mailt is küldhetnek a one-X Communicator interfész segítségével.
Az Avaya Mobility Edition megoldása már a Lenovo ThinkPad notebook-jain és ThinkCentre asztali számítógépein is használható. Az új megoldást, mely a Lenovo számítógépekbe ágyazza az Avaya one-X Communicator alkalmazását, kifejezetten üzleti felhasználóknak tervezték. A megoldással (mely a Unified Communication portfólió része) ezentúl a teljes, vállalati szintű kommunikáció bárhonnan elérhető garantált biztonság és szolgáltatási szint mellett.
Kapcsolódó cikkek
- Elszabadult távközlési műhold sodródik világűrben
- Közel félmillióval nőtt az internet-előfizetések száma
- Kínai műhold-diplomácia: tudomány, üzlet és befolyás
- Nemzetközi Avaya elismerés a NET'54-nek
- Internetes táviratszolgáltatást indított az ukrán posta
- Négy százalékkal nőtt tavaly a kínai távközlési ipar
- A mobilhang- és a fizetős tévészolgáltatás a legelterjedtebb a hazai távközlési piacon
- Csak idő kérdése, hogy a Google mikor fog előfizetéses telefonszolgáltatást nyújtani
- Csak 2010 végére stabilizálódik a mobiltávközlés
- Az NHH jövőre kiemelten ellenőrzi az internetszolgáltatókat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.