Intelligens bevásárlókocsi keresőfunkcióval és navigációval
Igaz, az intelligens bevásárlókocsikat nem GPS-szel szerelték fel, hanem WLAN-nal, ám ennek segítségével is nagyon jól fog tudni tájékozódni az egy nagyobb kereskedelmi egységben. A vevőknek csupán ki kell mondaniuk, hogy mit is keresnek, s a méretes kosár kijelzőjén azonnal megjelenik a legrövidebb útvonal a kiszemelt termékhez. Ám ez nem minden, mert a bevásárlókocsi figyelmezteti is a fogyasztókat, ha azok túl zsíros élelmiszereket választanak ki. A Microsoft szoftverrel működő áruházi jármű azt is megfigyeli, hogy a vásárlók milyen árucikkeket vesznek le a polcokról, és ehhez igazítva reklámokat jelenít meg a képernyőn.
A MediaCart hamarosan megkezdi néhány amerikai áruházban az intelligens bevásárlókocsik tesztelését.
Kapcsolódó cikkek
- Tudja a szöveg, hogy olvassák
- Toshiba üzemanyagcella-töltő két hónapon belül
- Öngyújtóba rejtett kamera
- Zseblámpa kamerafunkcióval
- Philips 3D-s kijelzők szemüveg nélkül
- Digitális zsebóra internettel és más extrákkal
- 16x-os Full HD-felbontás már színesben is
- Fürdőkád LCD-monitorokkal és GSM-modullal
- Érintőképernyős megoldás a Microsofttól, érintőképernyő nélkül
- Megszüntette a sorban állást az IBM
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.