Novell-SAP: kibővített kapcsolatrendszer
A Novell és az SAP kibővíti a két cég között régóta fennálló kapcsolatot, annak érdekében, hogy erősítsék támogatási lehetőségeket azon cégek számára, amelyek üzleti műveleteiket SAP alkalmazásokra és SUSE Linux Enterprise operációs rendszerre építik. A kezdeményezés részeként a cégek együttműködnek azért, hogy az SAP vállalati alkalmazásai fussanak SUSE Linux Enterprise platformon és használhatók legyenek a Novell virtualizációs és személyazonosság-felügyeleti technológiáival.
A két cég emellett azt tervezi, hogy optimalizálni fogja a SUSE Linux Enterprise rendszert az SAP adatközponti infrastruktúra-követelményeihez – ezzel támogatva az SLE platformon működő SAP Business All-in-One megoldások alkalmazását – továbbá együtt kívánnak működni az SAP Enterprise Services Community programban, hogy támogatást nyújtsanak az ügyfelek számára az SAP irányítási, kockázatkezelési és megfelelési (governance, risk and compliance: GRC) gyakorlatainak alkalmazásával kapcsolatban. Ezek eredményeképpen bármilyen méretű vállalkozás számára lehetőséget teremtenek a kritikus fontosságú műveletek SUSE Linux Enterprise platformon való futtatására, ezzel segítve a teljes élettartamköltség (TCO) csökkentését. A bejelentés a Novell globális partneri és vásárlói konferenciáján, a Salt Lake City-beli BrainShare rendezvényen hangzott el.
Az új virtualizációs ajánlatok adatközponti választási lehetőségeket kínálnak a vásárlóknak
A Novell és az SAP közötti megállapodást úgy alakították ki, hogy az SAP alkalmazásai működjenek a SUSE Linux Enterprise platformon és a Novell virtualizációs és biztonságkezelési technológiáival, hogy ezzel új, nagy teljesítményű adatközponti választási lehetőségeket nyújtsanak. Ezen túlmenően a Novell és az SAP integrálni készül a ZENworks Orchestratort, a Novell többplatformos virtualizációkezelési megoldását az SAP NetWeaver technológiai platform Adaptive Computing Controller eszközével. Az integráció kibővíti a virtualizációs lehetőségeket az SAP-ügyfelek számára, így csökkenthetőek a költségek és lehetőség nyílik az SAP-alkalmazások optimális bevezetésére.
Az SAP a SUSE Linux Enterprise Server 64 bites változatát is használja az SAP NetWeaver Business Intelligence Accelerator (SAP NetWeaver BI Accelerator) szoftver egyik platformjaként – ez egy olyan eszköz, amelyet a HP-vel, az IBM-mel és az Intellel közösen fejlesztettek ki az üzletiintelligencia-lekérdezések hatékonyságának javítására, az adminisztrációs feladatok csökkentésére és a kötegelt folyamatok felgyorsítására. A továbbfejlesztett ajánlat gyors válaszidőket kínál majd a vásárlók számára, függetlenül az adatok mennyiségétől, a felhasználók számától vagy az elemzés bonyolultságától.
Kapcsolódó cikkek
- Öt egyszerű lépésben .NET-ről Linuxra
- Az MSI netbook Novell SUSE Moblinnal
- Hatmillió .NET fejlesztő készíthet linuxos alkalmazásokat a Novell új Mono Tools megoldásával
- Új, ingyenes openSUSE kezdőknek és haladóknak
- Moonlight 2 béta: egyre több és jobb minőségű multimédiás tartalom linuxosoknak
- Fizikai gépről virtuális gépre vitt IT-szolgáltatások
- Tovább segítheti a Linux terjedését az új Mono 2.4
- SUSE Linux Enterprise 11: az év legizgalmasabb vállalati Linux rendszere
- Megjelent a Novell SUSE Linux Enterprise 11
- Moonlight 1.0: multimédia linuxos desktopokra
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.