Új vezetők a Microsoft Magyarországnál
Kollár László és Goldschmied Andrea személyében két új vezetőt neveztek ki a Microsoft Magyarország menedzsmentjébe.
Feladata az új platform és fejlesztői technológiák illetve üzleti modellek felfuttatása a hazai alkalmazásfejlesztő partnerekkel és a fejlesztői utánpótlást nevelő felsőoktatási intézményekkel együttműködve.
Kollár László villamosmérnöki, mérnök közgazdász és MBA végzettséggel is rendelkezik, 1995 májusában lépett be a Microsofthoz. Ő volt az első konzulens Magyarországon, majd az MCS, később a Microsoft Services vezetőjeként dolgozott és lett a magyar felsővezetés tagja. Ez idő alatt munkatársaival a kelet-közép-európai régió legsikeresebb „Services” üzletágát építette fel. Tíz év után fogadta el a kelet-közép-európai központ felkérését, és csatlakozott a régiós Services Leadership csapathoz, ahol először CEE Telco Industry Practice Managerként, majd később CEE Services Horizontal Service Line-ok vezetőjeként tevékenykedett. 1998-ban Presidential Award-dal tüntették ki, 2007-ben pedig Gold Start kapott a cseh Services újraépítésében végzett munkájáért.
Az üzletág vezetését Kollár László Kerese Istvántól veszi át, aki komoly eredményeket ért el a DPE szervezet kialakításában.
2008. március 13-tól Goldschmied Andrea vette át Microsoft Magyarország OEM Manager-i pozícióját. Goldschmied Andrea kívülről érkezik a vállalathoz, azonban 2005/2006-ban az SMSP csapaton belül Partner Account Managerként már dolgozott a Microsoft Magyarországnál.
A bölcsész végzettségű szakember karrierjét 1992-ban a Bacher Electronics-nál kezdte, majd 1993-ban átigazolt a Major Corporation vállalathoz, ahol előbb kereskedelmi igazgató, majd 2002-től megbízott vezérigazgatói pozíciót töltött be. A Microsofthoz először 2005 tavaszán érkezett, ahol az SMSP szervezeten belül Partner Account Managerként bizonyított, majd innen került CHS kereskedelmi igazgatói székébe.
A Microsoft Magyarország OEM menedzseri pozíciójába a CHS-től érkezik.
Az OEM üzletág fő célja, hogy kiegyensúlyozott, hosszú távú együttműködést építsen ki a partnerekkel a közös fejlődés iránti elkötelezettség jegyében. Az OEM Csapat vezetőjeként Andrea kiemelt feladata lesz a partnerek fejlődésének teljeskörű támogatása, a végfelhasználói igények generálását elősegítő aktivitások összehangolása.
Kapcsolódó cikkek
- IVSZ: átmenetileg Keresztesi János végzi a főtitkári teendőket
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Új típusú webfejlesztői versenyre toboroz a Microsoft
- Távozik a Pannon CMO-ja
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.