Szeptembertől indul a következő gyakornoki program a Pannonnál

forrás Prim Online, 2008. március 31. 13:11

A képzés, karriertervezés és -támogatás korszerű megoldásait alkalmazza a Pannon, melyek rendkívül vonzóak a végzős diákok számára - ezt mutatja a nagy érdeklődés és a jelentkezők magas száma. A fél éve indított, 18 hónapig tartó gyakornoki program keretében egyetemek, főiskolák végzősei változatos területeken próbálhatják ki magukat, s magas színvonalú szakmai segítséget kapnak a leginkább testhezálló pálya megtervezéséhez. A Pannon a jövőben tovább bővíti a gyakornokoknak kínált lehetőségeket.

A pályakezdők gyakran kerülnek olyan helyzetekbe, amikor elégtelen mennyiségű információ alapján kell pályájuk folyását hosszú távon is meghatározó döntéseket hozniuk. A Pannon gyakornoki programja azoknak kínál kiváló lehetőséget, akik azt már tudják, hogy milyen területen szeretnének elhelyezkedni, de azt nem, hogy pontosan milyen feladatokat látnának el szívesen, illetve azoknak, akik szeretnének a valós életben tapasztalatokat szerezni a megcélzott pálya mindennapjairól.

A Pannon nem véletlenül nyerte el a dolgozók szempontjából is legkiválóbb munkahelyeket kitüntető, tekintélyes Investor in People tanúsítványt: a társaság fennállása óta kiemelkedőt nyújt a munkatársak képzésében, fejlesztésében, inspiráló munkahelyi légkör-, valamint a munka, a család és a szabadidő egészséges egyensúlyának megteremtésében. A Pannon gyakornoki programjában részt vevő tehetséges fiatalok most részletesen megismerkedhetnek a vállalattal, s a sikeres távközlési cég többféle területén is kipróbálhatják magukat. A kitartó és eredményes munka jutalma magas színvonalú szakértői poszt, vagy akár vezetői karrier kezdete is lehet.

A fél éve indított program tapasztalatait az első kilenc gyakornok nemrégiben kötetlen beszélgetésen tekintette át Ove Fredheimmel, a társaság vezérigazgatójával, és az emberi erőforrásokért felelős vezérigazgató-helyettessel, Kőnig Róberttel. A gyakornokok immár egyre komolyabb feladatokat is kapnak, s nemcsak ők maguk, hanem a Pannon vezetői is elégedettek a program eddigi eredményeivel.

Idén szeptembertől újabb gyakornokok erősítik majd a Pannon csapatát.

Kulcsszavak: Pannon GSM munkaerő

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel

Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.

2024. november 4. 11:39

K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél

Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.

2024. november 3. 15:23

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51