Megnyitotta új call centerét Szegeden a Magyar Telekom
A Magyar Telekom 2008. április 2-án megnyitotta új telefonos ügyfélszolgálatát Szegeden. A megyeszékhelyen már korábban is működő call center épületét egy modern 270 munkahelyes központ váltja fel, melyet Botka László polgármester és Hantzmann Ferenc, a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálati igazgatója adott át.
A Magyar Telekom Csoporton belül zajló integráció keretében a társaság az ügyfélelégedettség növelése és a kiváló ügyfélkiszolgálás érdekében a - T-Com, T-Mobile és a T-Online szolgáltatásokra kiterjedő - integrált telefonos ügyfélszolgálatok működtetését tűzte ki célul. A szegedi fejlesztés hátterében az a két éve tartó projekt áll, melynek feladata a piaci igényekhez alkalmazkodva a Magyar Telekom ügyfélszolgálatainak integrációja és egységesítése. A változások eredményeképpen a Magyar Telekom ügyfélszolgálati munkatársai összességében kevesebb helyszínen: Budapesten, Sopronban, Nyíregyházán és Szegeden várják az ügyfelek hívásait.
A szegedi telefonos ügyfélszolgálat a jövő év végére éri el a teljes kapacitását, addig több lépcsőben, elsősorban más call centerekben felszabaduló álláshelyek Szegedre átcsoportosításával bővül a létszám. Az épület - amelyben a call center az elsőként átadott egység - a Real Hungary Kft. beruházásában épült, és az üzemeltetési feladatokat is ez a cég látja el a jövőben. A Magyar Telekom bérli a működéséhez szükséges mintegy 2400 m2 területet.
A szegedi beruházás önkormányzati segítséggel jött létre, így teremtve újabb munkahelyeket a városban és a környékén élőknek. Az új call centerben elsősorban olyan operátorok kapnak helyet, akik mind a T-Mobile, mind a T-Com és T-Online szolgáltatásokról megfelelő ismeretekkel rendelkeznek. Emellett a műszaki segítségnyújtás, kezelői szolgáltatások és adminisztratív támogató funkció is szerepel az új call center tevékenységeinek palettáján. Az integrációs projekt célja az is, hogy megfelelő munkakörülményeket és motivációt nyújtson az ügyfélszolgálati munkatársaknak, hiszen az ügyfelek elégedettségének alapvető feltétele a munkatársak elégedettsége. Az új helyszín hosszú távon biztosítja ezen feltételeket: a Tisza-parton lévő épület világos és barátságos munkakörnyezetet jelent tágas és kulturált szociális helyiségekkel.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom száz százalékos tulajdonába került az EPT
- A Magyar Telekom 74 forint osztalékot fizet
- Az MTelekom az eredménytartalékot is igénybe veszi az osztalékhoz
- Legjobb társaságirányítás díj a Magyar Telekomnak
- Belép a villamosenergia- és földgázpiacra a Magyar Telekom
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.