Piacvezetők 2.0: harmadik IMA Konferencia
A május 15-i IMA (Interaktív Marketing) Konferencia az internetes iparág legnagyobb szereplőit mozgatja meg: Gyémánt támogatói az [origo], a Sanoma Újmédia Divízió és a Samsung Mobile. A konferencia előadói között a legnagyobb világszintű reklámhálózatok vezetői, Norm Johnston (Mindshare Interaction, CEO, EMEA), és Hugo Llebres Vara (Senior Vice President, Agency Developement for Media Contacts) szerepelnek. A „Piacvezetők 2.0” című, „keynote” beszélgetés résztvevői a Sanoma Budapest és a T-Online vezérigazgatói, Szabó György és Simó György.
Nemzetközi trendekről, a hálózati kommunikáció jövőjéről, illetve az itthon hamarosan várható tendenciákról Norm Johnston, a Mindshare Interaction társ-vezérigazgatója, illetve Hugo Llebres Vara, a HAVAS Digital-hoz tartozó Media Contacts ügynökségi fejlesztésekért felelős vezető alelnöke tart előadást.
A konferencia workshop-jain a marketingesek, kommunikációs szakemberek akár már másnap hasznosítható tudást kapnak: keresőmarketingről, közösségi marketingről, mobilmarketingről, digitális tévéről, blogkommunikációról, digitális köztéri reklámozásról, vírusmarketingről, interaktív PR-ról és innovatív webes lehetőségekről tartanak workshop-ot a hazai internetes szcéna vezető szereplői. (Részletes program: www.imakonferencia.hu)
A pontosan egy hónap múlva a budapesti Casa de la Músicában tartandó szakmai konferenciát a legnagyobb független hazai interaktív ügynökség, az Arcus Interactive Group, és a vezető marketing kommunikációs szaklap, a Marketing&Média szervezi.
Kapcsolódó cikkek
- A biztonság szeme - Térfigyelő rendszerekkel a biztonságért konferencia
- Online pálinkamagazin
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Eladó a Hírszerző, az összes dolgozónak felmondtak
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Megújult a The Washington Post webes politikai hírszolgáltatása
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- A németek 40 százaléka kész lenne fizetni az internetes sajtóért
- Májusban ismét Adattárház Fórum
- Virtualizáció 2010 konferencia
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.