Siemens: egységes kommunikációs alkalmazás kkv-knak
A Siemens Enterprise Communications (SEC) üzletága HiPath OpenOffice néven kínál egységes kommunikációs alkalmazási csomagot 20-150 fős kis- és középvállalkozásoknak. Cél, hogy a szervezetek növelhessék piacérzékenységüket, termelékenységüket, mobilitásukat és hatékonyságukat.
Gyorsan változó, mobil világunkban komoly költséget jelenthet a kis- és középvállalkozások számára a mindennapi kapcsolattartás vevőikkel és munkatársaikkal. Ha korszerűtlen a kommunikációs rendszer, akkor elvesztegetett idővel, elmulasztott lehetőségekkel, elégedetlen ügyfelekkel és ideges alkalmazottakkal lehet számolni. A felhasználói licenc feljogosít a rendszer integráns részét képező, kifejezetten a kis- és középvállalkozások igényeihez igazított Siemens OpenScape Office egységes kommunikációs szolgáltatáskészlet használatára is, mely egyebek között a rendszer többi felhasználójáról nyújt jelenlét-információkat. A HiPath OpenOffice és a HiPath Wireless C20 Controller együttes használatával a cég meghatározhatja, hogyan kívánja bonyolítani hang- és adatforgalmát vezetékes és vezeték nélküli hálózatán. Az egységes kommunikációs eszköz lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden típusú hívásuk egyetlen telefonszámon történjen, és dual-mode (WLAN/GSM) telefonnal mind a helyhez kötött, mind a mobil kommunikáció előnyeit élvezhessék a munkahelyen, illetve bárhol a világon.
További alapszolgáltatások a HiPath OpenOffice kommunikációs rendszerben: Jelenlét-státusz; konferencia irányítása egér-húzással; Microsoft Outlook bővítmény; mobilitás; hívásnapló; hang- és fax-postafiókok; személyes automatakezelő; beszélgetés rögzítése; tárcsázás bármely alkalmazásból.
A jelenlétstátusz révén a dolgozók azonnal láthatják, hogy elérhetik-e kollégáikat telefonhívással, vagy egy ad-hoc telefonkonferenciára. A Microsoft Outlook és az OpenOffice integrációjának köszönhetően a rendszer képes megszerezni a munkatárs naptárából az elérhetőségére vonatkozó információkat, majd dinamikusan használja ezeket hívásátirányításra vagy a hívót tájékoztató üzenetek bejátszására. A HiPath OpenOffice megfelel a mobil dolgozók igényeinek: szolgáltatásai rendkívül hasznosak a kisvállalkozások alkalmazottai számára, függetlenül attól, hogy az irodában, otthon vagy útközben végzik munkájukat.
A HiPath OpenOffice sok tekintetben tükrözi a Siemens Open Communications (nyílt kommunikáció) építkezési elveit: egyetlen egyszerű megoldásban egyesíti az üzleti kommunikációt és az egymás közti együttműködést annak érdekében, hogy a kis- és középvállalkozások lényegesen jobban és könnyebben integrálhassák a kommunikációt üzleti folyamataikba. A széles körű és felhasználóbarát szolgáltatások egyszerűen kezelhetőek, és segítik a munkatársakat termelékenyebben, a piaci folyamatokra érzékenyebben és sikeresebben tevékenykedni. A rendszerbe mobil eszköz is integrálható, ennek köszönhetően a helyhez kötött kommunikáció mellett a mobil kommunikáció előnyeit is élvezhetik a felhasználók. A HiPath OpenOffice nyílt szabványokra épül, és IT orientált szoftverszemlélet jellemzi.
Kapcsolódó cikkek
- Eredményei alapján kifelé tart a válságból a Siemens
- Új generációs outsourcing: Siemens hibridfelhő-számítóközpont
- Sanghai Expo: az első zöld világkiállítás Siemens technikára épít
- Siemens e-autózási újdonságok a Genfi Autószalonon
- Siemens-újdonság az automatikus rendszámfelismerésben
- Eric Spiegel a Siemens USA új vezérigazgatója
- Szoftverkorszerűsítes helyett tv-re költenek a kkv-k
- Informatikai Kiválósági Díj kkv-k számára
- Siemens-SAP együttműködés erőművek IT rendszereiben
- Világelső Siemens CT berendezés a gyermekgyógyászatban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.