Siemens: egységes kommunikációs alkalmazás kkv-knak

Kovács Attila, 2008. április 26. 11:02

A Siemens Enterprise Communications (SEC) üzletága HiPath OpenOffice néven kínál egységes kommunikációs alkalmazási csomagot 20-150 fős kis- és középvállalkozásoknak. Cél, hogy a szervezetek növelhessék piacérzékenységüket, termelékenységüket, mobilitásukat és hatékonyságukat.

Gyorsan változó, mobil világunkban komoly költséget jelenthet a kis- és középvállalkozások számára a mindennapi kapcsolattartás vevőikkel és munkatársaikkal. Ha korszerűtlen a kommunikációs rendszer, akkor elvesztegetett idővel, elmulasztott lehetőségekkel, elégedetlen ügyfelekkel és ideges alkalmazottakkal lehet számolni. A felhasználói licenc feljogosít a rendszer integráns részét képező, kifejezetten a kis- és középvállalkozások igényeihez igazított Siemens OpenScape Office egységes kommunikációs szolgáltatáskészlet használatára is, mely egyebek között a rendszer többi felhasználójáról nyújt jelenlét-információkat. A HiPath OpenOffice és a HiPath Wireless C20 Controller együttes használatával a cég meghatározhatja, hogyan kívánja bonyolítani hang- és adatforgalmát vezetékes és vezeték nélküli hálózatán. Az egységes kommunikációs eszköz lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden típusú hívásuk egyetlen telefonszámon történjen, és dual-mode (WLAN/GSM) telefonnal mind a helyhez kötött, mind a mobil kommunikáció előnyeit élvezhessék a munkahelyen, illetve bárhol a világon.

További alapszolgáltatások a HiPath OpenOffice kommunikációs rendszerben: Jelenlét-státusz; konferencia irányítása egér-húzással; Microsoft Outlook bővítmény; mobilitás; hívásnapló; hang- és fax-postafiókok; személyes automatakezelő; beszélgetés rögzítése; tárcsázás bármely alkalmazásból.

A jelenlétstátusz révén a dolgozók azonnal láthatják, hogy elérhetik-e kollégáikat telefonhívással, vagy egy ad-hoc telefonkonferenciára. A Microsoft Outlook és az OpenOffice integrációjának köszönhetően a rendszer képes megszerezni a munkatárs naptárából az elérhetőségére vonatkozó információkat, majd dinamikusan használja ezeket hívásátirányításra vagy a hívót tájékoztató üzenetek bejátszására. A HiPath OpenOffice megfelel a mobil dolgozók igényeinek: szolgáltatásai rendkívül hasznosak a kisvállalkozások alkalmazottai számára, függetlenül attól, hogy az irodában, otthon vagy útközben végzik munkájukat.

A HiPath OpenOffice sok tekintetben tükrözi a Siemens Open Communications (nyílt kommunikáció) építkezési elveit: egyetlen egyszerű megoldásban egyesíti az üzleti kommunikációt és az egymás közti együttműködést annak érdekében, hogy a kis- és középvállalkozások lényegesen jobban és könnyebben integrálhassák a kommunikációt üzleti folyamataikba. A széles körű és felhasználóbarát szolgáltatások egyszerűen kezelhetőek, és segítik a munkatársakat termelékenyebben, a piaci folyamatokra érzékenyebben és sikeresebben tevékenykedni. A rendszerbe mobil eszköz is integrálható, ennek köszönhetően a helyhez kötött kommunikáció mellett a mobil kommunikáció előnyeit is élvezhetik a felhasználók. A HiPath OpenOffice nyílt szabványokra épül, és IT orientált szoftverszemlélet jellemzi.

Kulcsszavak: Siemens kkv

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01