IMA konferencia a 21. század marketingjéről

forrás Prim Online, 2008. május 8. 14:44

Az interaktív szemlélet evolúciója épphogy megkezdődött, az alapok újrarendezése ugyanakkor már javában tart mind az ügyféloldalon, mind pedig az ügynökségek világában. Egy ponton minden kommunikációs szakembernek döntenie kell a régi rutinok folytatása, vagy az új, interaktív hozzáállás praktikus alkalmazása között. Ezt a döntést segít meghozni az idei, harmadik IMA Konferencia, május 15-én, a Casa de la Músicá-ban, az Arcus Interactive Group és a Markenting & Média szervezésében.

„Beleborzongok, akárhányszor azt hallom valakitől, hogy »ez csak egy újabb csatorna«. Az internet alapjaiban rengette meg a teljes marketing-mixet, nincs más olyan médium, amelyen egy helyen lehetne reklámozni, eladni és szolgáltatni.” – nyilatkozta az IMA Konferencia kapcsán az esemény fő előadója, Norm Johnston, a Mindshare Interaction EMEA vezetője.
Mányai Csaba, az Arcus Interactive Group marketing igazgatója szerint „az interaktív marketing-kommunikációs megközelítés és metodika mára kezdi áthatni a kommunikációs szakma egészét, s alkalmazása nélkül nem létezik igényes 21. századi marketing.”

Arról, hogy hogyan fejlődnek a világszintű vezető médiahálózatok, és hogyan alkalmazkodnak a dinamikusan változó környezethez, a Madridból érkező Hugo Llebres Vara, a Havas Digital interaktív ügynöksége, a Media Contacts ügynökségi fejlesztéseiért felelős stratéga ad elő. Markus Schödl, ProSiebenSat.1 Group vállalatfejlesztési igazgatója az európai digitális televíziózás jövőjét foglalja össze az IMA Konferencián.

Simó György és Szabó György, a T-Online és a Sanoma vezetői rendhagyó plenáris beszélgetését Bognár Tamás, a PanMedia Western ügyvezetője moderálja. A beszélgetés címe: Piacvezetők 2.0.
Az egynapos esemény során az előadások mellett workshopok, vagyis az interaktív kommunikáció gyakorlatainak, alkalmazásainak átadása kap nagy hangsúlyt, hogy a résztvevők akár már másnap elkezdhessék növelni marketingtevékenységük hatékonyságát.  A konferencián emellett a keresőmarketingről, közösségi marketingről, mobilmarketingről, digitális tévéről, blogkommunikációról és egyéb alternatív eszközökről, digitális köztéri reklámozásról, vírusmarketingről, interaktív PR-ról és innovatív webes lehetőségekről tartanak workshop-ot a hazai internetes szcéna vezető szereplői.

A harmadik IMA Konferencián belekóstolhatunk a célcsoportok megismerésének új technikáiba is a HotDog bemutatófilmje jóvoltából, a résztvevők között a Samsung egyik legújabb telefonját, egy Samsung Soul U900-et is kisorsolnak május 15-én.

Az eseményen [origo] internet-csónakázásra invitálja a Casa de la Músicában tartandó eseményen megjelenő kommunikációs szakembereket.

A konferencia blogján - www.imakonferencia.hu/blog - neves szakmai bloggerek percről- percre számolnak be az interaktív szakma eseményéről.

További információ:
www.imakonferencia.hu

Kulcsszavak: reklám trend marketing média

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01