A Kellogg és a Reebok tart előadást az Interact 2008 kongresszuson
Idén június 2-án és 3-án Berlinben kerül megrendezésre az Interact 2008 online hirdetési és médiakongresszus, amelyen az európai piac helyzetébe többek közt a Kellogg és a Reebok esettanulmányokra épülő előadásaiból lehet betekintést nyerni.
A teljes cikk a Business Online-ban, itt olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Nyolcezren voltak a virtuális Szoftverbörzén
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Papírújság videoreklám-melléklettel
- Elemzők szerint kezd magához térni az online hirdetési piac
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm
- Megválaszthatják a YouTube nézői, hogyan akarják a reklámokat
- Megszűnt a Magyar Online Hirdetési Index
- Az internet megerősödve fog kikerülni a válságból
- Nem érintette a válság a magyar online reklámpiacot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.