A Samsung kiszállna a notebook-piacról

Genda Csongor Zoltán, 2008. május 16. 07:16

A Samsung a laptopok gyártásának a beszüntetésére készül abban az esetben, ha az elkövetkező néhány évben nem érik el a célul kitűzött forgalomnövekedést ezen a területen.

Sukyong Hong, a dél-koreai elektronikai konszern marketing menedzsere elmondta, hogy ha meg akarnak maradni a noteszgéppiacon, akkor három éven belül a jelenlegi 1.7%-ról 6%-ra kell növelniük a piaci részesedésüket, máskülönben nem tudnak talpon maradni. Számokban ez azt jelenti, hogy 2011-re 11 millió notebookot kellene értékesítenie a vállalatnak. Elemzők szerint elég meredek tervek ezek, hiszen a koreai elektronikai konszern részesedése 2005-2007 között alig fél százalékot emelkedett. A Samsung célja, hogy pár év alatt kielőzzék a jelenleg 9. helyet magáénak tudó Sony-t.
Hong elmondta még, hogy változtatni fognak jelenlegi marketingstratégiájukon is, így a jövőben nem csupán a világ tíz országában fogják kínálni termékeiket, hanem más piacokra is eljuttatják a Samsung noteszeket, ám leginkább az amerikai fogyasztókat akarja megcélozni a vállalat.
 

Kulcsszavak: Samsung notebook +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14