CRM a médiában - konferencia az ügyfélkapcsolat-kezelő csatornákról
A CRM Summit 2008 rendezvény során gyakorló CRM szakemberek mellett a felhasználói (bankszektor, médiapiac, gyártóipar) oldalról projektvezetők osztják meg a témával kapcsolatos gyakorlati tapasztalataikat az értékesítés, marketing és az ügyfélszolgálat területéről, illetve az ügyfélkapcsolat-kezelés üzleti előnyeiről.
Annak kapcsán, hogy a CRM fogalma 20 éves múltra tekint vissza, a CRM piac szakértői és banki, gyártóipari, valamint médiapiaci felhasználói „CRM Summit 2008” címmel tartanak konferenciát – a Frankfurti Tőzsdén jegyzett (és szintén 20 éves) update software AG főtámogatásával – holnap, a Budapest Marriott Hotelben, ahol többek között ezekről az ügyfélkapcsolat-kezelő csatornákról lesz szó.
A konferencia egyik súlypontja a CRM és a média kapcsolatának témaköre lesz. A médiapiacon is számos kérdéskört érint az ügyfélkapcsolat-rendszer megfelelő kezelése: innovatív termékek és szolgáltatások fejlesztése, online és offline munka kölcsönös egymásra utaltsága, költségoptimalizálás és az új ügyfelek megszerzésének örök témája. Az elmúlt pár évben egyre nagyobb mértékben nőtt a média szektor online részesedése – és a trend folytatódik: várhatóan három éven belül a nyereség 17%-a már online üzletekből fog származni. Elérkezett tehát az ideje a meglévő struktúrák optimalizálásának, illetve a különböző forrásból származó információk közös nevezőre hozásának. A digitális forgatag közepén, az összhang kialakításában és a „sajtót fogyasztók” elérésében nagy szerepe lehet a megfelelő CRM rendszer kiépítésének.
A televízióadók hirdetési gyakorlata egyre kifinomultabb módszereken alapul, hogy a megfelelő néző megfelelő időben legyen elérhető, illetve kiderüljön, miért kapcsol más csatornára. A rádióadók hallgatói „interaktív” vonalakat hoznak életre, a nyomtatott lapok és az internetes portálok pedig az alkalmi fogyasztók állandó vásárlóvá alakítására helyezik a hangsúlyt. Minden hatékony hirdetési tevékenység feltétele a célcsoport (olvasók, nézők, hallgató és portállátogatók) érdekeinek és érdeklődésének részletes ismerete. Lényegessé válik tehát a visszajelzési csatornák létrehozása, amelyek segítségével jobban megérthető a fogyasztó. Ezen csatornák alkalmazása választ ad azokra a kérdésekre is, hogy az olvasók melyik cikket olvassák el az újságból, mit mondott a hallgató a telefonban a rádióműsorról, melyik és milyen néző vesz részt a telefonos kvízjátékban, vagy milyen kommentárokat írnak az internetezők az online fórumban. Az egyénre szabott CRM stratégia hozzájárul ahhoz, hogy a médiapiac szereplői sikeresen fenntartsák fogyasztóik számát, erősítsék kommunikációjuk hatékonyságát a személyes kapcsolatok (és információk) által, valamint felismerjék és megelőzzék a fogyasztói elvándorlást.
A konferencián Pintye János, az MKB Euroleasing Zrt. marketing osztályvezetője ismerteti a bevezetés során tapasztaltakat, Venczel Márk, a Robert Bosch Kft. CRM business managere beszél a CRM hozta sikerekről. Az eseményt egy panelbeszélgetés zárja, amely a CRM fogalmát boncolgatja: „Mankó vagy kristálygömb? Rendszer vagy inkább módszer? Véges vagy inkább végtelen?” címmel, résztvevői tanácsadó, megoldásszállító és felhasználó cégek képviselői lesznek.
Kapcsolódó cikkek
- A biztonság szeme - Térfigyelő rendszerekkel a biztonságért konferencia
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Májusban ismét Adattárház Fórum
- Virtualizáció 2010 konferencia
- A magyar hekker átsétál a falon
- Nemzetközi szaktekintélyek a 7. Simonyi Konferencián
- SPSS konferencia - kilencedszer
- Virtualizáció 2010 - A desktoptól a felhőig konferencia
- Konferencia mobilokról a Szépművészetiben
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bekerült egy magyar internet szolgáltató kínálatába a Starlink
Magyarországon egy hivatalos Starlink viszonteladó magyarországi képviselőjeként a Vannet Telekommunikációs Kft. kínálja elsőként üzleti ügyfeleknek magyar nyelvű támogatással a Starlink műholdas internetszolgáltatását. A gyors és rövid késleltetésű technológia a rossz internetellátottságú helyeken és másodlagos, backup szolgáltatásként is új perspektívát nyit a cégek számára.
Készülékkedvezménnyel támogatja az iskolakezdést a Vodafone
A Vodafone Magyarország egyedi ajánlattal készül az iskolakezdés időszakára: augusztus 2. és október 3. között a szolgáltató minden új, Gigabit Net csomagra előfizető vagy erre a csomagra váltó, valamint Gigabit Net szerződést meghosszabbító ügyfél számára a vezetékes internet előfizetés mellé 31 500 Ft-os készülékkedvezményt biztosít meghatározott készülékekre. Ebben az időszakban a Vodafone ONE készükékkedvezmény összevonható a Gigabit Net készülékkedvezménnyel, így a Vodafone ONE ügyfelek 52 500 Ft-ot spórolhatnak meg készülékvásárláskor.
Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?
A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.
A Zyxel Networks gyors és megfizethető WiFi 7 opciót mutat be KKV-knak
A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia alapú felhőalapú hálózati megoldások vezető szállítója, piacra dobta az NWA130BE – BE11000 WiFi 7 Triple-Radio NebulaFlex hozzáférési pontot (AP). Mivel a WiFi 7-támogatott eszközök 2024-ben válnak általánossá, az NWA130BE lehetővé teszi a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára, hogy páratlan hálózati sebességet, kapacitást és a lehető legjobb WiFi élményt élvezhessék.
Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával
A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.