Cisco: újabb akvizíció a videopiacon
A Cisco bejelentette vételi szándékát a dániai székhelyű DiviTech cégre, a digitális szolgáltatásfelügyeleti (DSM) piac vezető szereplőjére.
A DiviTech felvásárlása a Cisco videotechnológiai stratégiájának része. A DiviTech DSM-technológiája egy olyan szoftveres alkalmazást is magába foglal, amellyel a szolgáltatók adott földrajzi régióra központilag szolgáltathatnak lokalizált tartalmakat, így például helyi és regionális híreket, igény szerinti videotartalmakat, valamint egyéb szolgáltatásokat. A Cisco tervei között szerepel, hogy a DiviTech DSM-terméke a Cisco ROSA hálózati és elemkezelő megoldással működjön együtt. Ezzel egy olyan átfogó platform jön majd létre, amely egyetlen, moduláris termékben kínál minden szintre (elemek, hálózat és szolgáltatás) kiterjedő videotartalom-kezelést.
A DiviTech DSM-megoldása kiegészíti a Cisco saját innovációs törekvéseit, illetve kapcsolódik a közelmúltban a videopiacon végrehajtott akvizícióihoz - többek között a Scientific Atlanta, az Arroyo és a Tivella felvásárlásához. A DiviTech a Cisco 128. akvizíciója.
A szokásos szerződéskötési feltételek szerint létrejövő ügylet lezárására várhatóan a Cisco 2008-as üzleti évének utolsó negyedévében kerül sor. A felvásárlás pénzügyi feltételeit a felek nem hozták nyilvánosságra. Az ügylet lezárultával a DiviTech alkalmazottai a Cisco szolgáltatói videotechnológiai részlegének digitális médiaosztályához tartoznak majd.
Kapcsolódó cikkek
- A Ciscóé a Tandberg
- Újabb milliárdos felvásárlást eszközölt a Cisco
- A Cisco 3 milliárd dollárért megvette a Tandberget
- Jobban teljesített a vártnál a Cisco
- A Cisco felvásárolja a Tidal Software-t
- Négy napra lehúzza a rolót a Cisco
- A Cisco megvette a Jabbert
- A Cisco felvásárolja a PostPath vállalatot
- Szorosabb Cisco-HP együttműködés a kommunikációs megoldások terén
- A Cisco felvásárolja a Pure Networkst
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.