Logitech eszközök az online társkeresésben
Markovics András, az ETSZ Kft. (Párom.hu társkereső) ügyvezetője beszélt a 2003 óta működtetett, jelenleg fizetős, internetes társkereső portállal (piactérrel) kapcsolatos tapasztalatokról. Az online párkeresők új utakat keresnek. Sokan gondolnak furcsán az internetes kapcsolatteremtésre, és majdnem egy évtizedig tartott, hogy a hozzá való eszközök (PC, internet, kiegészítők: egér, billentyűzet, webkamera stb.), vagyis az „infrastruktúra” mind többek számára elérhető legyen. A világhálón való társkeresés előnyt jelenthet az örökös időhiányban szenvedőknek, vagy például a munkahely-lakás viszonylatában ingázóknak, akik ezáltal gyakrabban tudnak egy-egy találkozót megszervezni, időben és térben rugalmasan, bármikor kapcsolatba léphetnek az oldalakon regisztrált tagokkal. Sajnos minden netpolgárnak szembe kell néznie az anonimitás „kihívásaival” is: amennyire védi személyazonosságunkat, annyira tehet kiszolgáltatottá olyanok számára, akik nem komoly szándékkal érkeznek a webre. Markovics szerint egy felöltött „nem túl régi” fotó, pár „korrekt” levél, vagy egy bizalmat ébresztő telefonbeszélgetés sokszor nem elég ahhoz, hogy kivédjük a kellemetlen, olykor csalódást okozó randevúkat.
Vereska Teodóra, a Logitech pr-menedzsere a webkamerás ismerkedés, csevegés előnyeire hívta fel a figyelmet a párkeresés folyamatában. A Logitech tapasztalatai szerint az online társkeresés erősödésével párhuzamosan együtt növekedtek a cég webkamera eladásai. Kiemelte, hogy miközben új kameráik magas technikai szintet képviselnek, áruk az elmúlt évekhez képest jelentősen (felére-harmadára) csökkent. A jelenlevők megtudhatták, hogy az utóbbi évben a régióban Magyarországon fejlődött legnagyobb mértékben a Logitech (2007-ben 200 százalékot növekedtek az előző év eredményéhez viszonyítva)
Egy jó minőségű webkamera egyszerre tud élethű hangot és képet továbbítani, ezen kívül kiszűri a visszhangot és háttérzajokat, és rosszabb fényviszonyoknál is jól láthatóvá teszi a beszélőket, amitől sokkal élethűbb egy netes csevegés. Mindez megkönnyíti az első találkozást, mert valós képet ad a felületesen megismert, valójában még idegen emberről és oldja az esetleges zavart – állítja Vereska Teodóra.
Az előadók hisznek benne, hogy egyre több online társkereső személy vállalná a webkamerás megmérettetést, a „tapasztaltabb”, több kudarcot megélt internetezők pedig már ma is biztosan használnának ilyen eszközöket. A Logitech véleménye szerint a webkamera hamarosan felveszi a versenyt a mobiltelefonok által kínált MMS szolgáltatással, hiszen legalább egy lépéssel, még az interneten is közelebb hoz minket egymáshoz.
A Párom.hu internetes társkereső statisztikai adatai:
2003 |
2004 |
2005 |
2006 | 2007 |
2008 | |
Regisztráltak száma | 30 000 | 70 000 | 140 000 | 220 000 | 300 000 | 360 000 |
Aktív (legalább 1 belépés/hó) | 6000 | 17 000 | 22 000 | 28 000 | 35 000 | 49 000 |
Árbevétel (millió Ft) | 3 | 10 | 16 | 32 | 49 | 95 |
Sikertörténetek/hó | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 5 |
Nők aránya | 38,00% | 40,00% | 41,00% | 44,00% | 45,00% | 47,00% |
Átlagéletkor | 25,1 | 26,8 | 27 | 27,2 | 28 | 29,3 |
Kapcsolódó cikkek
- A szoftverhonosítás lesz a következő téma a látássérültek informatikai klubjában
- eVITA: fórum az életvitelt segítő infokommunikációs technológiákról
- Négyszázmillió felett az internetezők száma Kínában
- Megölte testvérét a Playstation-ért
- Növekszik az internetfüggő felnőttek száma Dél-Koreában
- Internetfüggők az amerikai diákok
- Sms technológiát vásárol a Twitter
- Kisebb az igény felnőtt tartalmakra és online játékokra
- Multifunkciós egyetemi kártya lesz Debrecenben
- Napi 80 sms-t küldenek a tini-lányok
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
Újabb megmérettetésen, a Tyre Reviews 2024-es négyévszakos abroncsteszten győzedelmeskedett a Continental AllSeasonContact 2 modellje. Hét 205/55R16-os méretű, VW Golfra autóra felszerelt, egész évben használható modellből álló tesztmezőnyben ért el első helyezést.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).
Krausz Ferenc Nobel-díjas fizikusnak ítélték idén a Neumann Professzori címet
Ismét magyar Nobel-díjas kapta a BME és a Neumann Társaság által alapított Neumann Professzori címet: Krausz Ferenc fizikus az ultragyors lézertudomány területén elért tudományos teljesítményéért részesült a kitüntetésben. A fizikus által megalapozott tudomány a mikrochipgyártástól kezdve a daganatos betegségek diagnosztizálásáig számos területen hozott forradalmi változást. A kitüntetésre május 11-én került sor a Műegyetem Ünnepi Szenátusi Ülésén, ahol a díjat a BME rektora és a Neumann Társaság elnöke adta át.