Magas szintű információ-biztonsági minősítést szerzett a NAVIGATOR
A NAVIGATOR Informatika Zrt. új információ-biztonsági irányítási rendszert vezetett be, amely megfelel a világ egyik legmagasabb szintű minősítési követelményének, az MSZ EN ISO 27001:2005 szabvány előírásainak.
Az informatikai rendszerüket kiszervező vállalatok számára az IT-outsourcing tevékenységet végző szolgáltatókkal szemben támasztott legfontosabb elvárás a biztonság. Sok vállalatot ugyanis legtöbbször az riaszt el a kiszervezéstől, hogy félti üzleti adatait. Egy megbízható, független és akkreditált auditor által végzett ellenőrzés igazolja, hogy a szolgáltatóval kötött IT-outsourcing szerződés nem jelent plusz kockázatot és a vállalat ügyfelei biztosak lehetnek abban, hogy üzleti adataik nem kerülnek veszélybe.
Kapcsolódó cikkek
- Eredményes Noreg Margarétával
- Csökkenő árak a bővülő IT-erőforrás-kihelyezési piacon
- Termékhamisítás elleni céget alapít a Nokia és az SAP
- Ötven százalékos bevételnövekedést vár a Navigator az IT-piacról
- Adatbiztonsági céget vásárol a HP
- NAVIGATOR: 20 százalékkal nagyobb pénzforgalmi eredmény
- Üzleti előnnyé tehető az IT-biztonság
- Zsarolja a finn kormányt a Nokia
- Új igazgatóval erősít a NAVIGATOR Informatika Zrt.
- Távozik a Mozilla biztonsági főnöke
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.