Európára koncentrál a közeljövőben az LG
Milkovits Gábor, 2008. június 26. 20:41
Az LG bejelentette, hogy Európa ezentúl kiemelt szerepet kap a dél-koreai székhelyű elektronikai vállalat üzleti stratégiájában.
Az LG 10-15 százalékos forgalomnövekedésre számít az idén Európában, a gazdasági növekedés és az elektronikai piac visszaesése ellenére. A világpiacon a síkképernyős tévék terén második és a mobiltelefonoknál negyedik társaság Európában eddig nem szerepelt ilyen jól, így a váltással nyilvánvalóan ezen a helyzeten szeretnének változtatni.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb zenemobilt kínál az LG
- LG MINI GD880: korlátok nélküli webes élmény
- Első LG noteszgép négymagos processzorral
- LG multimédiás lejátszó és háttértár
- Szórakozás az LG GS500 mobillal
- LG Mini, avagy LG GD880 letisztult formákkal
- Elsőként kapott DLNA tanúsítványt az LG notebookja
- Nyerjen egyperces videóval 80 napos világkörüli utat és 100 ezer dollárt az LG-től
- LG POP GD510: Teljes érintőképernyős LG mobil, optimalizált funkciókkal
- 31 monitor egyidejű vezérlése egyetlen számítógéppel