Leadja monitorüzletágát a Philips
A Philips monitorok és laptopképernyők persze már egy jó ideje nem a Németalföldön és még csak nem is Hongkongban készülnek, ám a tervezéstől a marketingig a fizikai gyártáson kívüli tevékenységeket mindeddig mégiscsak a neves elektronikai vállalat hangolta össze. Most azonban mindezeket a feladatokat a TPV-re ruházzák át, amely egyébként 1999 óta a világ legnagyobb monitorgyártója, csak éppen termékeinek túlnyomó többsége nem saját fejlesztés és nem is saját márkanév alatt fut. A vállalatnak legerősebb pozíciói Kínában vannak, azonban éppen a múlt hónapban jelentették be, hogy egy 1800 fős üzem megnyitását tervezik Lengyelországban.
A Philips lépése része azoknak az intézkedéseknek, amelyekkel a vállalat megpróbálja ismét nyereségessé tenni televíziós üzletágát, amely egyre több veszteséget termel az utóbbi időben. Az egyéb ezzel kapcsolatos átszervezésekre nagyjából 66 millió eurót költött a cég az idei második negyedévben. A Philips monitor- és számítógépes megjelenítő-üzletágának tavalyi éves forgalma elérte a 600 millió eurót.
Kapcsolódó cikkek
- Samsung LED monitor mesterséges intelligenciával
- 1 ms 27"-es Viewsonic LCD
- Díjnyertes formatervezésű BenQ V sorozatú LED monitorok
- A HDTV-standard fékezi az LCD-fejlesztést
- Csökkent a Philips profitja az első negyedévben
- BenQ LCD hihetetlen kontraszttal
- Ha a színhűség számít: Eizo monitor profiknak
- V2410T LED monitor "zöld" felhasználóknak
- BenQ G925HDA monitor SOHO, KVK és oktatási felhasználásra
- Asus dizájn LCD fémkeréken
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.