Leadja monitorüzletágát a Philips
A Philips monitorok és laptopképernyők persze már egy jó ideje nem a Németalföldön és még csak nem is Hongkongban készülnek, ám a tervezéstől a marketingig a fizikai gyártáson kívüli tevékenységeket mindeddig mégiscsak a neves elektronikai vállalat hangolta össze. Most azonban mindezeket a feladatokat a TPV-re ruházzák át, amely egyébként 1999 óta a világ legnagyobb monitorgyártója, csak éppen termékeinek túlnyomó többsége nem saját fejlesztés és nem is saját márkanév alatt fut. A vállalatnak legerősebb pozíciói Kínában vannak, azonban éppen a múlt hónapban jelentették be, hogy egy 1800 fős üzem megnyitását tervezik Lengyelországban.
A Philips lépése része azoknak az intézkedéseknek, amelyekkel a vállalat megpróbálja ismét nyereségessé tenni televíziós üzletágát, amely egyre több veszteséget termel az utóbbi időben. Az egyéb ezzel kapcsolatos átszervezésekre nagyjából 66 millió eurót költött a cég az idei második negyedévben. A Philips monitor- és számítógépes megjelenítő-üzletágának tavalyi éves forgalma elérte a 600 millió eurót.
Kapcsolódó cikkek
- Samsung LED monitor mesterséges intelligenciával
- 1 ms 27"-es Viewsonic LCD
- Díjnyertes formatervezésű BenQ V sorozatú LED monitorok
- A HDTV-standard fékezi az LCD-fejlesztést
- Csökkent a Philips profitja az első negyedévben
- BenQ LCD hihetetlen kontraszttal
- Ha a színhűség számít: Eizo monitor profiknak
- V2410T LED monitor "zöld" felhasználóknak
- BenQ G925HDA monitor SOHO, KVK és oktatási felhasználásra
- Asus dizájn LCD fémkeréken
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.