Mobilmarketing szolgáltatást indít a Vodafone
A Vodafone Magyarország hamarosan elindítja mobilmarketing szolgáltatását, kezdetben négy cég reklámjait juttatja el előfizetőihez - mondta Nagy Bálint, a Vodafone kommunikációs igazgatója kedden sajtóbeszélgetésen Budapesten.
Bányai Tamás, a Vodafone üzletfejlesztési igazgatója elmondta: az előfizetők elsősorban akkor találkoznak majd a reklámokkal, amikor telefonjaik segítségével a világhálón böngésznek, de a mobiltelefon-szolgáltató szöveges üzenetekben, internetes oldalain és nyomtatott kiadványaiban is terjeszti majd a vele szerződésben álló cégek - kezdetben a Coca-Cola, a Citroen, a Nivea és az OTP - reklámjait mintegy 2,3 millió előfizetőjének.
Elmondta: egyes hirdetési kampányokban kedvezményeket kínálnak majd a reklámüzenetek fogadásáért, vagy ingyenes tartalmak letöltését teszik lehetővé.
Nagy Bálint elmondta, hogy a Vodafone az első mobilszolgáltató, amely marketingszolgáltatással jelenik meg a magyar piacon. A piacra lépés hordoz magában kockázatot, hiszen a telefon az emberek egyik legszemélyesebb tárgya, amelyen nem feltétlenül szeretnének reklámokat olvasni, ennek ellenére a Vodafone úgy ítélte meg, hogy a mobilreklámok új fejezetet nyithatnak a marketing területén.
Bányai Tamás elmondta: az Egyesült Államokban már elterjedtek a mobilreklámok, a tavalyi költés mintegy 1,4 milliárd dollár volt.
Hozzátette: a direktmarketing-csatornák - például a célzott szöveges üzenetek - csak a felhasználók beleegyezésével használhatók, ahogy a cellainformációkhoz, vagyis a telefon tulajdonosának pillanatnyi tartózkodási helyéhez kötött hirdetési formák is, ez utóbbit egyelőre nem alkalmazza a cég.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm
- Az internet megerősödve fog kikerülni a válságból
- Nem érintette a válság a magyar online reklámpiacot
- Veszélyben a Yahoo-Google reklámszövetség
- TV sorozatok a YouTube-on - reklámmal
- Félrevezető az iPhone 3G tv-reklám a brit hatóság szerint
- A Google szemet vetett az orosz reklámpiacra
- Új Google Tool reklámozóknak
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
2025-ben is farag az inflációból a Vodafone
A távközlési szolgáltatók évente egy alkalommal a fogyasztói árindex változásával egyoldalúan korrigálhatják előfizetéseik és szolgáltatásaik díjszabását. Az árindex számítását a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) végzi, és minden év januárjában teszik közzé az előző évre vonatkozó átlagos fogyasztói árindex változást, azaz a január 1. és december 31. közötti időszakra számított éves infláció mértékét.
Számos technológiai újdonságot leplezett le a Huawei
Újabb lépést tett előre a technológiai innováció útján a Huawei: bemutatta legújabb fejlesztéseit, köztük a HUAWEI Mate X6 hajlítható kijelzős okostelefont, a HUAWEI nova 13 okostelefon-sorozatot, valamint a HUAWEI FreeBuds Pro 4 prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatót. Emellett Rose Gold színben bemutatkozott a gyártó egyedi formavilágú, nyitott kialakítású fülhallgatója, a HUAWEI FreeClip is.
Okosan a karácsonyi rohanásban! Válogassunk megfontoltan a mobilszolgáltatók ajánlatai között
Az ünnepi időszakban sokan szeretnék meglepni magukat vagy szeretteiket egy-egy új mobiltelefonnal, tablettel vagy okosórával. Ajándékvásárláskor a fogyasztók a szokásosnál jellemzően kevésbé tudatosan hoznak döntéseket, ilyenkor gyakran azt sem gondolják át, mekkora összegű kiadásra kell számítaniuk, illetve milyen hosszú távra szerződnek egy-egy mobilszolgáltatóval új okoseszközük megvételekor. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szakértői ezért összeszedték, mit érdemes mérlegelnünk, ha hűségidős szerződéssel vásárolnánk mobil eszközt.
Készüljünk aktívan a karácsonyra – hasznos appok a HONOR-tól
Az ajándékvásárlástól a pihenés megszervezésééig, a karácsonyi ebéd és vacsora, és egy esetleges koktélparti kiötléséig számos feladat várhat még ránk az év vége előtt – a HONOR pedig pár hasznos appal segíti ezeket a potenciális munkákat.
Több mint 650 ezer nevezés érkezett a Huawei nemzetközi mobilfotós versenyére
Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új, izgalmas perspektívából örökítik meg. A három fődíjas pályamű készítői fejenként 10 ezer dolláros pénzjutalomban részesültek. A versenyt idén nyolcadik alkalommal szervezték meg, hogy megmutassák, az egyszerű pillanatok is művészivé válhatnak a kreativitás és a megfelelő eszközök segítségével.