Mobilmarketing szolgáltatást indít a Vodafone
A Vodafone Magyarország hamarosan elindítja mobilmarketing szolgáltatását, kezdetben négy cég reklámjait juttatja el előfizetőihez - mondta Nagy Bálint, a Vodafone kommunikációs igazgatója kedden sajtóbeszélgetésen Budapesten.
Bányai Tamás, a Vodafone üzletfejlesztési igazgatója elmondta: az előfizetők elsősorban akkor találkoznak majd a reklámokkal, amikor telefonjaik segítségével a világhálón böngésznek, de a mobiltelefon-szolgáltató szöveges üzenetekben, internetes oldalain és nyomtatott kiadványaiban is terjeszti majd a vele szerződésben álló cégek - kezdetben a Coca-Cola, a Citroen, a Nivea és az OTP - reklámjait mintegy 2,3 millió előfizetőjének.
Elmondta: egyes hirdetési kampányokban kedvezményeket kínálnak majd a reklámüzenetek fogadásáért, vagy ingyenes tartalmak letöltését teszik lehetővé.
Nagy Bálint elmondta, hogy a Vodafone az első mobilszolgáltató, amely marketingszolgáltatással jelenik meg a magyar piacon. A piacra lépés hordoz magában kockázatot, hiszen a telefon az emberek egyik legszemélyesebb tárgya, amelyen nem feltétlenül szeretnének reklámokat olvasni, ennek ellenére a Vodafone úgy ítélte meg, hogy a mobilreklámok új fejezetet nyithatnak a marketing területén.
Bányai Tamás elmondta: az Egyesült Államokban már elterjedtek a mobilreklámok, a tavalyi költés mintegy 1,4 milliárd dollár volt.
Hozzátette: a direktmarketing-csatornák - például a célzott szöveges üzenetek - csak a felhasználók beleegyezésével használhatók, ahogy a cellainformációkhoz, vagyis a telefon tulajdonosának pillanatnyi tartózkodási helyéhez kötött hirdetési formák is, ez utóbbit egyelőre nem alkalmazza a cég.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm
- Az internet megerősödve fog kikerülni a válságból
- Nem érintette a válság a magyar online reklámpiacot
- Veszélyben a Yahoo-Google reklámszövetség
- TV sorozatok a YouTube-on - reklámmal
- Félrevezető az iPhone 3G tv-reklám a brit hatóság szerint
- A Google szemet vetett az orosz reklámpiacra
- Új Google Tool reklámozóknak
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Lemerült akkumulátorok, balul elsült fotók – az emberek 76 százaléka tapasztalt már tech bénázásokat
A lemerülő akkumulátortól a GPS-jel elvesztéséig a műszaki hibák az élet fontos pillanatait stresszes helyzetekké változtathatják. A HONOR Magic V3 megjelenése alkalmából megrendelt, 9000 európai felnőtt körében végzett új felmérés kimutatta, hogy a technológiai hibák milyen hatással vannak az életünkre: minden harmadik ember aggódik amiatt, hogy a technológiai bénázások tönkretehetik az élet fontos eseményeit, míg 76%-uk elismerte, hogy életük egy fontos pillanatában már tapasztaltak ilyet.
Édesség és egyediség – erről szól a halloweeni hangulat idén Magyarországon
A Rakuten Viber, az egyik vezető globális kommunikációs platform kísértetiesen szórakoztató eszközökkel készül az idei Halloweenre. A felhasználók új matricákat oszthatnak meg, borzongató üdvözlőkártyákkal köszönthetik ismerőseiket október 31-től, emellett egy kvízt tölthetnek ki arról, hogy melyik a legjobban hozzájuk illő jelmez idén halloweenkor, sőt, a legújabb Tarot-kártyák segítségével megpróbálhatják megjósolni a jövőjüket.
Halottak napja ‒ tülekedés nélkül
Egy digitális alkalmazás teheti méltóbbá a halottak napját azzal, hogy segít elkerülni a temetőkben és környékükön ilyenkor szokásos tülekedést. Az önkormányzatok kezében lévő lehetőség Magyarországon is egyre népszerűbb.
Fedezd fel, hogyan ébreszti fel a Galaxy AI a benned rejlő kreativitást!
A Samsung Galaxy Z Fold6 és Z Flip6 hajlítható készülékekkel bárki kreatív alkotóvá válhat, hiszen olyan funkciókkal rendelkeznek, amelyekkel könnyedén készíthetünk kiváló minőségű tartalmakat, még akkor is, ha úgy véljük, nem vagyunk a megfelelő szakmai ismeretek birtokában. A Galaxy AI* úgy támogatja a kreativitást és az alkotás folyamatát, hogy közben új megvilágításba helyezi rajzainkat, fényképeinket és videóinkat.