A Renault-tól érkezett a Sixt kereskedelmi igazgatója
A Sixt Magyarország a megnövekedett értékesítési feladatok irányítására kereskedelmi igazgatói pozíciót hozott létre. A munkakört betöltő Kováts András nemrég csatlakozott az autókölcsönző csapatához. A szakember széles körű tapasztalatokkal rendelkezik az autóipar területén. 2001-ben flottaértékesítőként helyezkedett el a Reagroup Budapest Kft.-nél, ahol 2 év alatt flottaértékesítési vezetővé lépett elő. 2004-től a Renault Hungária Kft.-nél folytatta pályafutását, ahol 2007-ben területi vezetővé nevezték ki. A Sixtnél a szakember feladata lesz többek között az autóbérlés és tartós bérlet üzletágakra vonatkozó értékesítési, árképzési stratégia kidolgozása és megvalósításának felügyelete, az értékesítési célok elérésének biztosítása, valamint a szakmai csapat irányítása. Emellett a kiemelt ügyfelekkel való kapcsolat kialakításában is aktív szerepet vállal.
"Az elmúlt évben mind autókölcsönző, mind tartós bérlet üzletágunk jelentős növekedést ért el. Utóbbi üzletágunk eredményességét 2007-ben a Sixt AG a Leggyorsabban Fejlődő Sixt Leasing Partner díjjal jutalmazta. A gyors fejlődésnek köszönhetően az értékesítési feladatok olyan mértékben megnövekedtek, hogy a hatékony koordináláshoz már szükségünk van egy olyan munkatársra, aki összefogja az egyes területeket - jegyezte meg Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője. - Olyan tapasztalt szakembert kerestünk a kereskedelmi igazgatói pozíció betöltésére, aki számára sem a feladatok, sem az iparág nem ismeretlen."
Kováts András 2001-ben diplomázott a József Attila Tudományegyetem francia szakán, majd elvégezte a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karának Master of Business Administration szakirányú továbbképzését. A francia mellett angolul és németül beszél. Szabadidejét szívesen tölti a szabadban: horgászik, emellett teljesítmény túrákon vesz részt, nyáron pedig vízitúrázni jár barátaival.
Kapcsolódó cikkek
- IVSZ: átmenetileg Keresztesi János végzi a főtitkári teendőket
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Sixt innováció – kölcsönzői piacon az elektromos kisautó
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Mobilparkolás Békéscsabán is
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.