A Renault-tól érkezett a Sixt kereskedelmi igazgatója
A Sixt Magyarország a megnövekedett értékesítési feladatok irányítására kereskedelmi igazgatói pozíciót hozott létre. A munkakört betöltő Kováts András nemrég csatlakozott az autókölcsönző csapatához. A szakember széles körű tapasztalatokkal rendelkezik az autóipar területén. 2001-ben flottaértékesítőként helyezkedett el a Reagroup Budapest Kft.-nél, ahol 2 év alatt flottaértékesítési vezetővé lépett elő. 2004-től a Renault Hungária Kft.-nél folytatta pályafutását, ahol 2007-ben területi vezetővé nevezték ki. A Sixtnél a szakember feladata lesz többek között az autóbérlés és tartós bérlet üzletágakra vonatkozó értékesítési, árképzési stratégia kidolgozása és megvalósításának felügyelete, az értékesítési célok elérésének biztosítása, valamint a szakmai csapat irányítása. Emellett a kiemelt ügyfelekkel való kapcsolat kialakításában is aktív szerepet vállal.
"Az elmúlt évben mind autókölcsönző, mind tartós bérlet üzletágunk jelentős növekedést ért el. Utóbbi üzletágunk eredményességét 2007-ben a Sixt AG a Leggyorsabban Fejlődő Sixt Leasing Partner díjjal jutalmazta. A gyors fejlődésnek köszönhetően az értékesítési feladatok olyan mértékben megnövekedtek, hogy a hatékony koordináláshoz már szükségünk van egy olyan munkatársra, aki összefogja az egyes területeket - jegyezte meg Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője. - Olyan tapasztalt szakembert kerestünk a kereskedelmi igazgatói pozíció betöltésére, aki számára sem a feladatok, sem az iparág nem ismeretlen."
Kováts András 2001-ben diplomázott a József Attila Tudományegyetem francia szakán, majd elvégezte a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karának Master of Business Administration szakirányú továbbképzését. A francia mellett angolul és németül beszél. Szabadidejét szívesen tölti a szabadban: horgászik, emellett teljesítmény túrákon vesz részt, nyáron pedig vízitúrázni jár barátaival.
Kapcsolódó cikkek
- IVSZ: átmenetileg Keresztesi János végzi a főtitkári teendőket
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Sixt innováció – kölcsönzői piacon az elektromos kisautó
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Mobilparkolás Békéscsabán is
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.