A Telekom Austria 1700 fős leépítést hajt végre
Az osztrák Telekom Austria 2009 vége előtt vezetékes szolgáltatásában minden ötödik alkalmazottjától megválik - értesült a die Presse című lap.
Az újság meg nem nevezett vállalati forrásokra hivatkozva írja, hogy a Telekom Austria tárgyalásokat folytat a szakszervezetekkel egy 1000 fős idei és egy 700 fős jövő évi elépítésről.
A távközlési konszern vezetékes szolgáltatói részlege, ahol 9 ezer a foglalkoztatottak száma, 2007-ben havonta 20 ezer előfizetőt vesztett. Az előfizetők növekvő számban kizárólag mobiltelefont használnak újabban.
A Telekom Austria a vezetékes szolgáltatások működtetésnek költségét a következő két évben 150 millió euróval akarja mérsékelni, ebből 90 millió eurós megtakarítást a személyzeti költségek mérséklésétől remél.
Kapcsolódó cikkek
- A szövetségi posta után az osztrák telefontársaság is elbocsátásokra készül
- A Telekom Austria megveszi a második számú fehérorosz mobilszolgáltatót
- Telekom Austria: Fehéroroszországban akar érdekeltséget szerezni
- Csökkent a Telekom Austria eredménye és bevétele
- Kivezeti részvényét New Yorkból a Telekom Austria
- Telekom Austria: 35 százalékkal nőtt a profit
- Átszervezik a Telekom Austriát
- Növelte nyereségét az első félévben a Telekom Austria
- Telekom Austria: továbbra is 60 százalék fölött a profitnövekedés üteme
- Telekom Ausztria - 2006 végéig az osztrák állam nem adja el 25 százalékos hányadát
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.