A Microsoft elit klubjában a rEVOLUTION
A Microsoft 2008. júliusi, Houstonban rendezett globális partnerkonferenciáján bejelentette, hogy a rEVOLUTION Software kiemelkedő teljesítménye révén tagja lett a Dynamics partnerek legjobb 5%-át tömörítő President’s Clubnak. A díjat a Microsoft a Microsoft Dynamics NAV (korábbi nevén Microsoft Navision) vállalatirányítási rendszerrel kapcsolatos értékesítési és bevezetési sikerek elismeréseként ítélte oda.
A rEVOLUTION fő tevékenységként az egyéni vállalkozásoktól a nagyvállalatokig minden méretű szervezet számára kínál ügyviteli szoftvermegoldásokat. Saját megoldásai mellett a termékpalettájának csúcsán lévő Microsoft Dynamics NAV rendszerek bevezetésével, a termékkel kapcsolatos tanácsadással és fejlesztéssel foglalkozik. Speciális iparági megoldásai az építőipari beruházó és generálkivitelező, a ruházati kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó, valamint a webáruházon keresztül értékesítő vállalatok számára készültek. 2007-ben a cég 36% növekedés mellett 567,3 millió forint árbevételt ért el, ami jelentős részben volt köszönhető a 75%-os növekedést mutató vállalatirányítási rendszereknek. 2007-es eredményeiért a vállalat a Legeredményesebb Magyarországi Dynamics NAV Partner címet is megkapta a Microsoft Magyarországtól.
Kapcsolódó cikkek
- "Európai e-Kiválóság Díj 2010" magyar győztesei a CeBIT kiállításon
- 60 százalékos bevételnövekedés a Microsoftnál
- Üzleti Etikai Díjat kapott a VirusBuster
- Újabb 800 főt bocsát el a Microsoft
- A Microsoft számítási felhő fejlesztési együttműködésre lép tajvani cégekkel
- 4 ezer munkahelyet létesít a Microsoft
- A Microsoft profitja a vártnál kisebb mértékben csökkent
- Márkaboltot nyit Amerikában a Microsoft
- A Microsoft eladja a Razorfisht
- Harmadával csökkent a Microsoft profitja
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.