Magyar diákok a legjobbak között a Google nemzetközi online marketingversenyén

forrás Prim Online, 2008. július 16. 17:45

A világ egyik legnagyobb egyetemi versenyén, a Google Online Marketing Challenge-en, amelyen 47 ország 1650 csapata vett részt, a Modern Üzleti Tudományok főiskolájának egyik csapata bekerült az európai, közel-keleti és afrikai régió három legjobbja közé.

A Google online marketingversenye segítségével a felsőoktatásban részt vevő diákok az elméleti képzés mellett életszerű gyakorlati tapasztalatot is szerezhettek. A diákoknak a rendelkezésükre bocsátott 200 dolláros AdWords-kuponok segítségével egy helyi cég online marketingkampányát kellett hatékonyan megtervezni, a követendő stratégiát meghatározni, a tevékenységeket levezényelni, az eredményeket kiértékelni, végül pedig javaslatokat kidolgozni a cég jövőbeni online marketingjére vonatkozóan.

A 150 legjobb csapatot egy a Google által fejlesztett különleges algoritmus rangsorolta a választott cég honlapjára érkező kattintások, konverziók és egyéb tényezők alapján, a legeredményesebb 10 csapat esetében pedig az egyetemi tanárokból álló zsűri döntött a végső sorrendről.

Az egész világra kiterjedő megmérettetésen az alábbi csapatok bizonyultak a legjobbnak:

  • Az összetett verseny győztese a Nyugat-Ausztráliai Egyetem csapata lett, akik egy perth-i falmászó terem, a Hangout kampányát vitték sikerre.
  • Az európai, közel-keleti és afrikai régióban a Berni Egyetem csapata teljesített a legjobban, akik egy svájci utazási iroda, az Aaretal Reisen netes forgalmát lendítették fel.
  • Az amerikai régió győztese a Pennsylvaniai Állami Egyetem hallgatói voltak, akik egy Pennsylvaniával foglalkozó turisztikai weboldalra, a www.happyvalley.com-ra csábítottak új látogatókat.
  • Ausztráliából érkezett nemcsak az összetett verseny győztese, hanem az ázsiai és csendes-óceáni régió legjobbja is: az Ausztrál Üzleti Szakiskola (Australian Graduate School of Management) diákjai meglepő módon nem egy helyi, hanem egy kaliforniai, egyedileg tervezett sütiket készítő pékség számára készítették el kampányukat.


A Modern Üzleti Tudományok Főiskolájáról érkező csapat a PCRent.hu, egy számítógépek bérbeadásával és használt gépek forgalmazásával foglalkozó cég weboldalát választotta online marketingkampánya alanyául. A 200 dolláros keretének felhasználásával - azaz kevesebb, mint 22 ezer forintnyi ráfordítással - 1287 látogatót csábítottak a honlapra, akiknek közel 82%-a, 1053 fő, kattintott rá és tekintette meg az eladó gépek listáját. Ez azt jelenti, hogy a kisvállalkozás mindössze körülbelül 20 forintot költött minden egyes olyan internetezőre, aki a kampány hatására meglátogatta weboldalát.

Kulcsszavak: Google oktatás verseny

Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Élje át a "Yes" Moment Élményt az electronica-n

Jubileumi évében, november 12-15. között a világ vezető elektronikai szakvásárán minden a „Minden elektromos társadalom” körül forog – ideális helyszín a Conrad Sourcing Platform lehetőségeinek megismerésére! A Conrad Electronic beszerzési platformként személyre szabott digitális megoldásokat kínál üzleti ügyfeleinek, hogy még hatékonyabbá tegye a beszerzést. Különösen, ha rövid időn belül nem tervezett műszaki igények fedezéséről van szó. 

2024. november 2. 13:31

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára

Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.

2024. november 2. 10:12

Szerződéses vállalások megsértése miatt bírságolt a Médiatanács

A román társhatósághoz fordult a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) egy, a Mozi+ csatornán közvetített akciófilm korhatár-besorolásával kapcsolatban, mert a médiaszolgáltató által választott korhatári kategória és sugárzási időpont nem felelt meg a magyar követelményeknek. A Médiatanács október 29-i ülésén szerződéses vállalások megsértése miatt bírságolt, emellett állampolgári bejelentések nyomán vizsgált meg több műsorszámot.

2024. november 1. 15:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59