Google AdWords szemináriumok kezdőknek
A tréningek során lehetőség nyílik a Google AdWords hirdetési platform és a tartalmi hálózat mélyebb megismerésére. Az érdeklődők megtanulhatják, hogyan használható a hirdetési program ügyfélszerzésre, értékesítésre, cégek ismertségének növelésére. Ez azért különösen fontos, mert napjainkban a hazai lakosság 96,2 százaléka a Google keresőmotorját használja, illetve az interneteléréssel rendelkezők 92 százaléka vásárlás előtt a világhálón böngészik segítség után kutatva.
A nyolcórás tréning során a jelentkezők megismerkednek a Google AdWords hirdetési rendszerrel, elsajátítják a sikeres kampány tervezésének alapjait, megtanulják helyesen beállítani a fiókjukat, tippeket kapnak a kulcsszavakat illetően és még a kampány sikerességének a mérését is elemezhetik a Google Analytics-ben. A szeminárium utolsó részében valós példákon, eseteken keresztül ismerkedhetnek meg jobban az AdWords működésével. Az esettanulmányok egy része az interneten is elérhető.
A kiscsoportos órákat az AdWords hirdetési program Google által kiválasztott szakértői (Fehér Márton – Online Marketing Akadémia és Gandera Balázs – Intren Kft.) tartják. A képzés ára tartalmaz egy 14 ezer forint értékű hirdetési kupont is.
Az első szemináriumok december 4-én és 16-án lesznek, amelyekre a http://www.google.hu/adwords/szeminariumok weboldalon lehet jelentkezni.
Kapcsolódó cikkek
- A Google-titok tudója Budapesten
- A digitális táblák beszerzése még az idén befejeződhet
- Mobilfotóról is fordít a Google
- Sun specializációk és oktatási anyagok az Oracle PartnerNetwork-ben
- Legbiztosabb a még nem is létező szakma
- Jövendőmondó cégbe invesztál a Google
- Nyáron nyitja digitális könyvesboltját a Google
- Virtuális billentyűzet segíti a Google használóit
- Egységes digitális tananyag informatikus hallgatóknak
- Elássa a csatabárdot a Google és a német kormány
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.