Oracle Sales Prospector ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazás

forrás Prim Online, 2008. július 28. 11:40

Az Oracle bemutatta új közösségi ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazását, amely az ügyfélkapcsolati rendszer működésének, illetve az értékesítési szakemberek munkájának hatékonyságát hivatott javítani.

Az Oracle Sales Prospector első az Oracle új típusú, közösségi ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazásainak sorában, amelyek egyfajta kollektív üzleti intelligenciára támaszkodva minden eddiginél gyorsabban versenyelőnyhöz juttatják az értékesítési szakembereket. Az intuitív, Web 2.0 típusú felhasználói élményre épülő Oracle Sales Prospector nemcsak a potenciális vásárlókat találja meg, hanem azok a vásárlási szokásai alapján azt is meg tudja határozni, hogy mit érdemes nekik eladni.

Az értékesítési szakemberek hatékonyabb munkavégzését elősegítendő az Oracle Sales Prospector a belső rendszerek és a nyilvánosan elérhető adatforrások adataiban keresve és elemezve javaslatot tesz a leginkább esélyes jelöltekre, megtalálja a potenciális referenciákat, és elemzi a vásárlások valószínűségét. Az üzleti analitika segítségével a hasonló profilú vállalatok összehasonlító elemzésével, valamint a vállalati és nyilvános rendszerekből szerzett adatok alapján az Oracle Sales Prospector elemzi a már megvásárolt termékeket, illetve a szervezetek korábbi termékvásárlásait, és ezek alapján potenciális értékesítési lehetőségeket javasol az értékesítési munkatársaknak, sőt kiszámítja a várható bevételt, az egyes ügyletek lezárásának valószínűségét és várható időpontját is. Ezen ismeretek birtokában az értékesítési munkatárs kiválaszthatja az adott helyzethez leginkább megfelelő értékesítési lehetőséget.

Az értékesítési adatok egyetlen kollektív adattárba történő központosításával az értékesítők ugyanazon referenciákat és adatokat elérve sikeres üzleteket köthetnek a hasonló vagy hasonlóan gondolkodó ügyfelekkel. A hálózatnak köszönhetően minden ügyfél minden egyes megrendelése nyomon követhető. A hálózat adattartalmának bővülésével párhuzamosan a rendszer által tett javaslatok minősége is folyamatosan javul, így minél több adatot tárol a rendszer, annál jobbak lesznek az eredmények, ami mindenki számára ösztönzést jelent a hálózat használatára és az adatfeltöltésre.

Az Oracle Sales Prospector felhasználói a keresési és szűrőfunkciókkal megtalálhatják a leginkább ígéretesnek tűnő ügyfeleket, az eredményeket pedig egy igazán intuitív és sokoldalú grafikus felületen jeleníthetik meg. Az Oracle Sales Prospector alapját az Oracle Fusion Middleware köztesszoftvercsaládot is magába foglaló nyílt, szabványokon alapuló technológia szolgáltatja. Az értékesítést támogató alkalmazások ezen új generációja maximálisan kihasználja a nagyvállalati közösségi hálózatokban rejlő lehetőségeket, a gyakorlati megvalósításhoz pedig az Oracle Grid Computing számítóhálózatokra épülő szolgáltatásként kínált szoftvermodellt, közismertebb nevén a SaaS-modelt használja.

Az Oracle Sales Prospector különálló alkalmazásként is használható, de kiegészítheti és hatékonyabbá teheti az elsősorban kimutatás-készítésre és előrejelzésre kifejlesztett első generációs CRM-rendszereket is. Tulajdonképpen bármilyen ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerrel használható, így például: Siebel CRM, Oracle CRM On Demand, Oracle E-Business Suite és SAP.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja

A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.

2024. május 16. 19:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59