Magyar Telekom: Indul a márkaváltás
Augusztus 22-én nagyszabású image kampánnyal indul a Magyar Telekom júniusban bejelentett márkaváltási folyamata. A vezetékes szolgáltatásokat összefogó T-Home márka szeptember 8-ai piacra lépésével párhuzamosan megújul a vállalati „T” márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is.
Szeptember 8-án a Magyar Telekom bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát, amely az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatások márkája lesz. Az új márka bevezetésével az egyéni vállalkozók, valamint a kis- és a közepes vállalatok számára kínált vezetékes ajánlatok is frissülnek. A T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati „T”, amely a T-Home, T-Mobile és a korábban már frissített T-Systems ajánlati márkákat összefogó márkaként működik majd. Megújul a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka is, a T-Systems pedig továbbra is a kis- és nagyvállalat megoldások, infokommunikációs (telekommunikáció és informatika) szolgáltatások márkájaként szolgálja ki ügyfeleit. A márkaváltás célja, hogy egyszerűbb, az ügyfelek számára egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúra jöjjön létre.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom száz százalékos tulajdonába került az EPT
- A Magyar Telekom 74 forint osztalékot fizet
- Az MTelekom az eredménytartalékot is igénybe veszi az osztalékhoz
- Legjobb társaságirányítás díj a Magyar Telekomnak
- Belép a villamosenergia- és földgázpiacra a Magyar Telekom